Senarai Voucher Foodpanda Februari 2024 Promosi Sepanjang Tahun

senarai voucher foodpanda bulan ini tahun 2024

Sebelum nak buat pesanan di Foodpanda pada hari ini, apa kata anda dapatkan dahulu Voucher Foodpanda disini untuk bulan Februari 2024. Dengan itu, anda boleh dapatkan lebih penjimatan dan tawaran diskaun yang diberi.

Foodpanda merupakan platform pesanan dan penghantaran makanan dari kedai terus ke pintu rumah anda. Dengan itu, anda tidak lagi perlu keluar untuk beli barangan dan makanan, ianya akan dihantar oleh rakat penghantar anda, Foodpanda.

Tetapi sebelum anda buat order di aplikasi, untuk dapatkan lebih penjimatan dan diskaun, anda boleh dapatkan Foodpanda voucher code today dan hari ini. Dengan kod promosi ini, anda boleh la dapatkan jimat perbelanjaan.

Selain daripada diskaun, dengan baucher dan kod promo Foodpanda ini juga, anda boleh dapatkan servis free delivery atau penghantaran percuma. Kemudian ada pulangan tunai dan pelbagai lagi. Tawaran yang sangat menarik

Sebagai tambahan daripada Foodpanda discount code, anda boleh daftar Shopback di-SINI. Dengan itu, anda boleh dapat cashback bagi setiap pesanan. Nak lagi, jimat dapatkan baucer RM10 di-SINI dan gunakan di aplikasi Foodpanda.

Cara Daftar Foodpanda

Sebelum itu, bagi anda yang pertama kali menggunakan Foodpanda dan tidak tahu lagi cara untuk mendaftar, anda boleh ikuti langkah dibawah. Pastikan anda sudah download dan install aplikasi Foodpanda daripada Play Store atau App Store.

  1. Daftar akaun Foodpanda DISINI (untuk dapatkan RM30 percuma)
  2. Kik 'Sign Up to claim voucher'
  3. Kemudian klik butang 'Sign up'
  4. Masukkan 'emel' dan klik 'Continue'
  5. Verify emel anda hingga selesai
  6. Akhir sekali anda masukkan butiran peribadi anda. Settle!

cara daftar foodpanda terbaru

Cara Guna Voucher Foodpanda

Untuk melayakkan anda dapatkan baucer Foodpanda menerusi diskaun atau free delivery, anda perlu menggunakan voucher code yang diberikan.Dengan kod tersebutlah, anda layak untuk dapatkan promosi dengan syarat-syarat yang ditetapkan.

  1. Dapatkan promo code (eg: JIMATLAH, JIMATPRO, TAPAU, BSNPANDA etc)
  2. Kemudian sebelum buat pembayaran, klik 'Apply a voucher'
  3. Pada ruangan yang disediakan, masukkan kod promo tersebut dan klik 'Apply'
  4. Anda boleh lihat diskaun yang diberikan selepas itu
  5. Akhir sekali, buat pembayaran seperti biasa

BACA JUGA : Cara Guna Kod Promo Foodpanda

Senarai Voucher Foodpanda Februari 2024

Berikut merupakan senarai penuh Voucher Foodpanda untuk bulan Februari 2024 yang anda boleh gunakan sepanjang bulan ini dengan mengikut syarat-syarat yang telah ditetapkan.

Kod Promo 1

kod promo foodpanda februari 2024

Kod Promo 2

kod promo foodpanda februari 2024

Voucher & Promosi

voucher promosi foodpanda februari 2024


Post a Comment

Previous Post Next Post