Senarai Produk Sambal Paling Popular Di Shopee

Senarai Produk Aneka Sambal Paling Popular Di Shopee

Sekarang macam-macam ada dijual di Shopee termasuklah sambal. Pelbagai aneka yang anda boleh pilih dan cuba sendiri dengan buat pembelian dengan mudah dan pantas.

Kalau sebut pasal sambal di Shopee memang sinonim sangat dengan Sambal Nyet Berapa by Khairulaming. Jualan lebih sejuta di Shopee sahaja. Mungkin dah ramai yang telah mencubanya sendiri dan berpuas hati jika berpandukan review yang diberi.

Tetapi sebenarnya banyak sahaja sambal lain yang mendapat jualan yang tinggi setiap bulan di Shopee. Selain sambal berapi ada juga sambal hitam Pahang, sambal tempoyak, sambal bilis, sambal tumis dan macam-macam lagi.

Jadi kalau nak tahu sambal mana lagi yang sedap dan popular dengan mendapat jualan yang tinggi di Shopee, anda boleh tengok senarai dibawah.

Senarai 10 Aneka Sambal Paling Popular Di Shopee

Aneka sambal ini mendapat permintaan yang tinggi daripada pelanggan di Shopee dengan menjual kuantiti yang tinggi setiap bulan. Pastinya pelanggan berpuas hati dan ingin mencubanya.

#1.  Sambal Nyet Berapi by Khairulaming

Sambal Nyet Berapi by Khairulaming

Menerusi akaun khairulamingbrand, ianya hanya menjual 1 produk sahaja iaitu Sambal Nyet Berapi by khairulaming. Pasti ramai dah tau, memang buka jualan sahaja terus sold out. Jadi ramai-ramai kena berebut la setiap kali jualan dibuka.

Sehingga kini, produk sambal tersebut telah terjual sebanyak 1.2 juta dengan bulanan lebih 50 ribu jualan dibuat. Rating 5-star dengan lebih 146 ribu telah memberikan ulasan tentang produk tersebut.

Nak cuba, boleh beli DISINI

#2.  Sambal Hitam Pahang

Sambal Hitam Pahang

Menerusi akaun sambalhitamtrading ada 2 produk yang mendapat jualan yang tinggi iaitu Sambal Hitam Pek Ekonomi 50g dan Sambal Hitam Pahang 100g. Selain produk ini, sebenarnya banyak lagi produk lain yang dijual, anda boleh tengok sendiri.

Sehingga kini, produk sambal tersebut telah terjual sebanyak lebih 280 ribu untuk kedua-dua produk dengan bulanan lebih 4 ribu paket jualan dibuat. Keseluruhan rating 5-star diberikan berdasarkan ulasan pengguna.

Nak cuba, boleh beli DISINI

#3.  Sambal Tempoyak Bilis Pahang Style

Sambal Tempoyak Bilis Pahang Style

Dengan seller yang sama sambalhitamtrading, satu lagi produk sambal popular adalah Sambal Tempoyak Bilis Pahang Style.

Sehingga kini, produk sambal tersebut telah terjual lebih 2400 dengan jualan bulanan sebanyak 700 paket jualan dibuat. Keseluruhan rating 5-star diberikan berdasarkan ulasan pengguna.

Nak cuba, boleh beli DISINI

#4.  Sambal Bilis Tumbuk Premium

Sambal Bilis Tumbuk Premium

Tidak cukup dengan itu, seller sambalhitamtrading juga ada lagi produk lain yang mendapat jualan tinggi setiap bulan iaitu Sambal Bilis Tumbuk Premium.

Sehingga kini, produk sambal tersebut telah terjual lebih 7000 dengan jualan bulanan sebanyak 600 paket jualan dibuat. Keseluruhan rating 5-star diberikan berdasarkan ulasan pengguna.

Nak cuba, boleh beli DISINI

#5.  Sambaleena Homemade

Sambaleena Homemade

Menerusi seller habsahmokhtaruddin menjual pelbagai aneka sambal dibawah jenama Sambaleena seperti sambal ijo, ketuk, penyet, tempoyak, itam, tempe, bilis, pekasam ayam, ikan dan banyak lagi.

Secara keseluruhan, sehingga kini produk sambal tersebut telah terjual lebih16,800 item dengan jualan bulanan sebanyak 430 botol jualan dibuat. Keseluruhan rating 4.9-star diberikan berdasarkan ulasan pengguna

Nak cuba, boleh beli DISINI

#6.  Betty's Kitchen Sambal

Betty's Kitchen Sambal

Seller habsahmokhtaruddin juga turut menjual produk sambal daripada jenama Betty's Kitchen dalam bentuk botol antaranya ialah Betty Gila, Betty Malas, Betty Sewel, Betty Ayam Gadoh dan banyak lagi. Pelik-pelik kan namanya tapi jualan tinggi.

Secara keseluruhan, sehingga kini produk sambal tersebut telah terjual lebih 20,700 item dengan jualan bulanan sebanyak 390 botol jualan dibuat. Keseluruhan rating 4.9-star diberikan berdasarkan ulasan pengguna

Nak cuba, boleh beli DISINI

#7.  Sambal Hitam Pahang

Sambal Hitam Pahang

Kalau nak cuba sambal hitam Pahang daripada seller lain yang mendapat jualan tinggi juga yang pastinya popoular boleh cuba daripada seller sambal_hitam_kaz.

Secara keseluruhan, sehingga kini produk sambal tersebut telah terjual lebih 32,000 item dengan jualan bulanan sebanyak 360 paket dibuat. Keseluruhan rating 4.9-star diberikan berdasarkan ulasan pengguna

Nak cuba, boleh beli DISINI

#8.  Sambal Ayam Penyet Colek

Sambal Ayam Penyet Colek

Jenama Tokey sekali lagi masuk senarai daripada seller yang sama iaitu sambalhitamtrading dan kali ini menerusi sambal ayam penyet colek. Jaminan sedap itu pasti katanya.

Secara keseluruhan, sehingga kini produk sambal tersebut telah terjual lebih 2,600 item dengan jualan bulanan sebanyak 340 paket dibuat. Keseluruhan rating 5-star diberikan berdasarkan ulasan pengguna

Nak cuba, boleh beli DISINI

#9.  Sambal Daripada Dapur Fynn Jamal

Sambal Daripada Dapur Fynn Jamal

Fynn Jamal pun ada jual produk di Shopee menerusi seller FynnJamalRTW. Kini sudah ada lebih 60 produk yang dijual termasuk Sambal Tumis, Hijau dan Tempoyak Petai.

Secara keseluruhan, sehingga kini produk sambal tersebut telah terjual lebih 500 item dengan jualan bulanan sebanyak 100 paket dibuat. Keseluruhan rating 4.9-star diberikan berdasarkan ulasan pengguna

Nak cuba, boleh beli DISINI

#10.  Sambal Tempoyak Petai Cili Padi

Sambal Tempoyak Petai Cili Padi

Siapa yang berminat dengan sambal tempoyak pedas boleh cuba daripada seller sambaldakadams_hq. Sehingga kini, secara keseluruhan telah terjual lebih 5000 botol dengan jualan bulanan sebanyak 160 item dibuatl. Keseluruhan rating 4.9-star diberikan berdasarkan ulasan pengguna

Nak cuba, boleh beli DISINI

Ada yang dah menarik minat? Mana sambal yang anda nak cuba. Semuanya boleh dapatkan di Shopee sahaja. Pelbagai aneka sambal yang anda boleh rasa.

Post a Comment

Previous Post Next Post