Cara Tonton Telefilem Anak Tuan TV3 Secara Online

Cara Tonton Telefilem Anak Tuan TV3 Secara Online

Setiap kali telefilem yang ditayangkan di slot Cerekarama TV3 pastinya akan mendapat sambutan yang baik daripada penonton dan yang terbaru adalah menerusi 'Anak Tuan' yang telah ditayangkan pada 15 April yang lalu.

Tetapi ada antara mereka yang tidak sempat untuk menonton telefilem ini ketika ditayangkan di kaca tv pada hari tersebut disebabkan beberapa kekangan dan halangan yang tidak dapat dielakkan.

Jadi ramai yang bertayangkan dimana mereka boleh menonton semula cerita tersebut. Mungkin ada juga yang ingin tontonnya full semula. Kami sediakan pautan untuk anda.

Sinopsis Telefilem Anak Tuan

Telefilem Anak Tuan yang menampilkan barisan pelakon seperit Fasha Sandha, Azizah Mahzan serta Azhan Rani ini mengisahkan tentang ibu tunggal iaitu Anak yang berusaha membesarkan anak-anaknya yang masih kecil iaitu Adam, Ayu dan Afiq.

Anak diberitahu doktor, dia mempunyai kanser ovari dan ada enam bulan untuk hidup. Sejak dari itu, dia mula merancang masa depan anak-anaknya dan dia juga tidak mahu mereka tahun tentang penyakinya tersebut.

Setiap kali sakit, Ana cuma memberitahu Adam yang dia penat sebab banyak kerja. Adam banyak membantu ibunya dalam hal-hal domestik dan menjaga adik-adiknya. Dalam masa yang sama, Ayah mereka iaitu Sani sudah lama tinggalkan mereka.

Ana hanya bekerja sebagai 'cleaner' dan pada sebelah malam, sebagai pembantu restoren. Dapatkan Ana mempersiapkan anak-anaknya bagi meneruskan hidup selepas ibunya sudah tiada nanti?

Cara Tonton Telefilem Anak Tuan

Jadi untuk anda yang terlepas untuk saksikan telefilem ini dan anda bercadang untuk menonton atau ingin tonton semula. Jangan risau, anda masih boleh saksikannya secara On Demand iaitu menerusi platform web dan aplikasi Tonton dengan klik pautan ini.

Anda boleh saksikan full Anak Tuan dengan melanggan akaun premium dengan harga RM9.90 sebulan. Kemudian anda boleh dapatkan full access kepada cerita ini serta kandungan-kandungan lain seperti drama, telefilem, filem dan program tv.

Post a Comment

Previous Post Next Post