Cara Buat Duit Daripada Affiliate Sehingga Peroleh 4 Angka Sebulan

Cara Buat Duit Daripada Affiliate Sehingga Peroleh 4 Angka Sebulan

Kini terdapat banyak cara untuk anda jana pendapatan sampingan bulanan disamping meneruskan kerja hakiki anda dan paling mudah adalah dengan dengan cara online.

Bila sebut sahaja tentang internet online ini, banyak lagi cabang yang anda boleh ceburi untuk buat duit tambahan seperti berniaga online, dropship, buat content seperti di Youtube atau TikTok, paid review dan paling mudah sekali adalah affiliate.

Kenapa ianya mudah? Ini kerana affiliate yang boleh dilakukan secara online ini tidak terikat dengan masa yang mana anda boleh buat pada bila-bila masa sahaja.

Bukan itu sahaja, dengan affiliate anda tidak perlu keluarkan sebarang modal pun dimana kebanyakan pendaftaran adalah percuma. Tambahan lagi, anda juga tidak perlu simpan stok barang dan hanya perlu share link sahaja.

Sangat mudah!!

Akan tetapi anda perlu tahu, bukan semua klik daripada link anda tersebut akan bertukar kepada pembelian. Jadi kalau tiada pembelian, tiada komisyen untuk anda. Kalau hanya sekadar klik, dapat klik je la. Duit tak dapat.

BACA : Cara Buat Duit Dengan Affiliate Sehingga Mampu Jana 4 Angka Sebulan

Jadi anda perlu teknik yang sesuai dan betul dengan diri dan situasi anda. Paling mudah adalah dengan keluarkan duit untuk run ads. Jadi disini anda perlu keluarkan modal untuk buat iklan berbayar.

Eh tadi cakap tanpa perlu keluarkan modal?

Yes, itu jika anda tidak ingin berfikir panjang untuk gunakan teknik lain bagaimana cara yang betul untuk 'pancing' orang untuk beli produk melalui link affiliate anda.

Sebenarnya ada sahaja teknik yang tanpa perlu melaburkan modal pun. Inilah yang dikongsikan oleh seorang affiliator Mohammad Bin Abdullah yang kini telah jana pendapatan 3 hingga 4 angka sebulan hanya melalui affiliate sahaja dan boleh jadikan ianya pekerjaan sepenuh masa pun.

Cara Buat Duit Daripada Affiliate Sehingga Peroleh 4 Angka Sebulan

Beliau hanya fokus kepada affiliate Klikjer dimana platform tersebut menjual beberapa e-book dengan kandungan yang menarik seperti cara berniaga di Shopee, teknik rahsia lulus temuduga, jana pendapatan 4 angka dengan berniaga air balang, cara berniaga di Lazada dan banyak lagi.

Untuk permulaan, anda boleh daftar affiliate Klikjer - DISINI secara percuma sahaja. Yes! ianya betul tanpa modal dan selepas itu, anda boleh mula kongsikan link affiliate anda.

BACA : Cara Buat Duit Dengan Affiliate Tanpa Perlukan Modal

Tapi anda takda idea cara nak mula?

Jangan risau, Mohammad ada keluarkan sebuah eBook Rahsia Affiliate dengan menggunakan teknik marketing secara percuma sehingga beliau mampu peroleh komisyen 4 angka sebulan.

Dalam ebook itu, anda akan tahu beberapa rahsia dan teknik yang beliau gunakan dan antara kandunganya ialah

  • Teknik Spy Produk
  • Lubuk Iklan
  • Teknik Umpan
  • Kolam Database
  • Trik Buat Jualan Besar Dalam Masa Singkat

Untuk tempoh terhad, anda boleh dapatkan ebook Rahsia Affiliate ini dengan harga RM50 sahaja dan anda bukan dapat sebuah ebook sahaja tetapi 2 dan satu lagi adalah case study bagaimana beliau boleh untung RM6K sebulan dengan promote 1 produk affiliate sahaja.

Tidak cukup dengan itu, anda juga dapat 63 ebook PLR Bahasa Melayu dimana anda boleh edit, tambah, delete atau buat la apa-apa dan kemudian boleh letakkan nama anda sebagai penulis. Ianya percuma sahaja.

Tapi jika anda dah beli tapi tak faham. Jangan risau, group support juga disediakan di Telegram. Anda boleh tanyakan kepada ahli atau penulis sendiri tentang teknik tersebut.

Tunggu apa lagi, dapatkan ebook sekarang dengan klik gambar dibawah dan buat pembelian!

rahsia dan cara buat duit dengan affiliate secara online

Post a Comment

Previous Post Next Post