Sinopsis Drama 30 Hari Sebelum Raya TV9

Sinopsis Drama 30 Hari Sebelum Raya TV9

Drama 30 Hari Sebelum Raya akan disiarkan menerusi slot Diandra mulai 29 Mac 2022, setiap hari Isnin hingga Khamis pada pukul 8.30 malam di TV3 dan juga platform penstriman Disney+ Hotstar.

Drama 28 episod yang ditayangkan sepanjang bulan Ramadan ini merupakan terbitan Tanah Beris Film Production Sdn. Bhd. yang diarahkan oleh Shuhaimi Lua dengan hasil nukilan skrip oleh Dr. Shahremy Ikhmal.

Sinopsis Drama 30 Hari Sebelum Raya

Drama 30 Hari Sebelum Raya menampilkan pelakon seperti Kazar Saisi, Liza Abdullah, Sufian Suhaimi, Chaca Maembong, Fahrin Ahmad, Apren Manrose, Mark Adam, Shakilla Khoriri, Ariff Bahran, Shamsul Ghau Ghau, Umar Al-Amsyar, Aida Aris, Adam Mikhail dan ramai lagi

Sinopsis Drama 30 Hari Sebelum Raya TV9

Ianya mengisahkan tentang keluarga Mak Tun. Keluarganya besar dan Mak Tun ni seorang yang cepat melatah dan membuat andaian sendiri.

Mak Tun selalu laju sehinggakan keputusan yang dia buat selalunya tanpa usul periksa apabila berhadapan dengan apa jua keadaan.

Kali ini, Mak Tun beranggapan suaminya mengidap penyakit kanser tahap 4 dan hanya berbaki 30 hari untuk meneruskan hidupnya.

Mak Tun semakin tertekan kerana Hari Raya bakal tiba dalam tempoh 30 hari ini. Betul ke suami dia penghidapn kanser tahap 4?

Dapatkan Mak Tun berhari raya dengan suaminya? Kalau Nak tahu, kenalah tonton drama ini sehingga habis.

Sinopsis Drama 30 Hari Sebelum Raya TV9

Post a Comment

Previous Post Next Post