Telefilem Cinta Semanis Bubble Tea Di TV2

Telefilem Cinta Semanis Bubble Tea Di TV2

Sebelum menutup tirai 2021, TV2 membawakan sebuah telefilem Cinta Semanis Bubble Tea yang bakal disiarkan pada 27 Disember 2021.

BACA : Tonton Cerekarama Nak Balik Kampung

Sebuah cerita baru untuk tayangan televisyen tempatan merupakan terbitan Makmur Megah Sdn. Bhd. dan diarahkan oleh Suria Nordin.

Telefilem ini menampilkan pelakon-pelakon popular Malaysia seperti Sweet Qismina, Adam Lee, Alif Hadi, Nazeera Sardin, Amal, Iman Zulkarnain dan ramai lagi.

Telefilem Cinta Semanis Bubble Tea Di TV2

Sinopsis Telefilem Cinta Semanis Bubble Tea

Cinta Semanis Bubble Tea mengisahkan Shuhada (Sweet Qismina) yang kecewa selepas ditinggalkan oleh tunangnya Zaim kerana sudah berkahwin dengan orang lain. Berikutan peristiwa tersebut, Shuhada gemar meminum Bubble Tea.

Selepas kecewa dalam percintaan sebelum ini, kini Shuhada sudah mula move on dan mula membuka hatinya kepada lelaki lain.

Naum dan perkenalannya dengan Nik Aiman dan Amal membuatkannya dalam dilema untuk memilih siapa yang bakal dijadikan suami. Siapa agaknya pilihan Shuhada?

Telefilem Cinta Semanis Bubble Tea Di TV2

Jangan ketinggalan untuk menyaksikan Cinta Semanis Bubble Tea pada 27 Disember ini, hari Isnin, 9.00 malam di RTM TV2. Selain itu, boleh tonton secara online di rtmklik.rtm.gov.my

Anda juga boleh muat turun aplikasi RTMKLIK melalui Play Store atau App Store.

Post a Comment

Previous Post Next Post