Cara Daftar Dan Buat Duit Menggunakan Aplikasi Novelah

Cara Mudah Buat Duit Dengan Membaca Menggunakan Aplikasi Novelah

Di era digital sekarang terlalu banyak cara untuk anda buat duit atau jana pendapatan dengan mudah dengan hanya menggunakan telefon pintar anda sahaja. Terbaru adalah menggunakan aplikasi Novelah.

Dengan hanya membaca sebuah cerita sahaja, anda akan dibayar. Jika hobi anda membaca, pastinya cara ini sangat sesuai untuk anda. Pembacaan dapat, duit pun dapat.

BACA : Mudah Buat Duit Dengan Aplikasi Cashzine

Novel merupakan sebuah aplikasi percuma membaca novel. Anda boleh dapatkan pelbagai genre novel yang disediakan seperti romance, fiction, fantasy dan banyak lagi.

Cara Jana Pendapatan Menggunakan Aplikasi Novelah

Secara asasnya bagaimana anda boleh buat duit dengan Novelah ini adalah setiap kali anda baca mana-mana novel, anda akan diberi Points dan dengan points inilah anda boleh tukarkannya atau tebus dengan duit.

Ya! anda hanya perlu baca novel di telefon pintar, anda boleh dapat duit. Semudah itu sahaja.

BACA : 5 Aplikasi Yang Anda Boleh Buat Duit Secara Santai

Jadi anda boleh mula daftar sekarang secara percuma tanpa dikenakan apa-apa bayaran pun dan ikuti seperi langkah-langkah dibawah

Cara Daftar Novelah

1.  Langkah pertama, anda perlu download terlebih dahulu aplikasi Novelah di Play Store. Buat masa ini tiada lagi tawaran di platform lain.

2.  Kemudian jalankan aplikasi Novelah. Untuk mendaftar, pilih tab Me > klik Login

Cara Daftar Novelah

3.  Disini anda boleh daftar menggunakan akaun facebook atau gmail. Klik pada Other login methods > Registration

4.  Kemudian masukkan alamat email yang masih aktif dan klik Get verification code. Anda boleh dapatkan kod tersebut di emel yang didaftarkan tersebut. Masukkan kod tersebut. Kemudian tetapkan password > Registration. Selesai!

Cara Daftar Novelah

5.  Anda perlu Login semula dengan email dan password yang telah ditetapkan sebentar tadi.

6.  Untuk dapatkan 30,000 points secara percuma, masukkan 1587057 pada bahagian tab Me > Enter Invitation Code. Banyak juga tu.

Cara Daftar Novelah

Berapa points yang diperoleh setiap kali membaca?

Dengan membaca mana-mana novel dalam beberapa saat, anda akn peroleh 100+ points. Selain itu, jika anda kongsikan novel tersebut dengan rakan anda dan mereka baca, anda juga akan dapat points.

Jika anda ajak rakan-rakan anda serta aplikasi Novelah ini juga, anda juga akan menerima extra points sekali gus melayakkan anda untuk tebus Wang Ringgit.

Cara Daftar Novelah

Cara Cashout Duit Daripada Novelah

Kesemua bayaran ini akan dibayar terus ke akaun bank yang anda tetapkan. Hanya terdapat 3 nilai yang anda boleh tebus dengan points anda tersebut iaitu :

  • RM30 untuk 5.4 juta points
  • RM50 untuk 9.0 juta points
  • RM100 untuk 18.0 juta points

Jadi sambil-sambil anda lepak dan duduk di rumah, apa kata anda baca novel dan dalam masa yang sama anda boleh dapatkan duit dengan menggunakan aplikasi Novelah.

Yang penting kena rajin membaca la...

Post a Comment

Previous Post Next Post