Mudah Buat Duit Dengan Aplikasi Cashzine

buat duit guna cashzine

Pelbagai cara sekarang yang boleh kita buat bagi mencari pendapatan tambahan selain daripada pekerjaan hakiki kita. Jika di internet, terdapat pelbagai cara ditunjukkan cara mudah buat duit. Anda google sahaja, pelbagai jenis pekerjaan disenaraikan dan ditunjukkan cara.

Jadi disini ada juga cara bagaimana dengan mudah anda boleh buat duit iaitu melalui aplikasi Cashzine. Aplikasi ini pernah tular sebelum ini di media sosial terutamnya menunjukkan bagaimana mereka buat duit dengan aplikasi Cashzine ni.

Bagaimana caranya? Aplikasi Cashzine ini berfungsi seperti sebuah website informasi tetapi dalam bentuk aplikasi di telefon pintar. Disini disediakan banyak bahan bacaan isu semasa, informasi berkaitan kesihatan, dunia, gaya hidup, hiburan dan macam-macam lagi. Jadi aplikasi ini hanya dihimpunkan dengan bahan bacaan artikel sahaja.

Jadi bagaimana boleh buat dengan mudah melalui aplikasi Cashzine ni?

Buat Duit Dengan Aplikasi Cashzine

Secara asasnya bagaimana anda boleh buat duit dengan Cashzine ini adalah setiap kali anda baca mana-mana artikel anda akan diberi Coins dan dengan coins inilah anda boleh menukarnya kepada wang ringgit. Ya! anda hanya perlu baca artikel di telefon pintar, anda dapat duit. Semudah itu sahaja.

Admin akan tunjuk bagaimana nak mula mendaftar dan menggunakan aplikasi Cashzine ini dibawah dengan hanya menggunakan telefon pintar. Teruskan bacaan.

Cara Daftar Akaun Cashzine

1.  Pertama sekali anda perlu muat turun aplikasi Cashzine di telefon pintar secara PERCUMA


2.  Bagi pengguna baru yang ingin berdaftar, anda  boleh daftar dengan hanya menggunakan akaun gmail sahaja. Kemudian masukkan maklumat seperti Negara anda, email, password dan akhirnya tekan next. Seterusnya anda akan dibawa terus ke halaman utama aplikasi Cashzine.

3.  Seterusnya anda pergi ke bahagian ME kemudian anda tekan Enter Invitation Code dan masukkan  1955107  bagi memperoleh 8000 coins terawal. Banyak tu kan. Jadi jangan lupa masukkan invitation code tersebut.

Belum bermula lagi, anda sudah dapat 8000 coins dan anda perlu mengumpul lagi 2000 coins untuk membuat pengeluaran tunai bagi buat kali pertama. Jadi caranya? Anda perlu baca artikel sahaja, dapat coins, tukar kepada wang ringgit. 

buat duit guna cashzine


 Tambahan 

Dengan membaca anda akan peroleh 50 coins, tetapi untuk anda peroleh lebih banyak coins anda boleh kongsikan artikel tersebut di laman sosial seperti Twitter, Facebook, WeChat, Whatsapp dan mana-mana sahaja. Bila ada yang klik dan membacanya juga, anda boleh dapatkan sehingga 150 coins sekali baca. Kan berkali ganda daripada membaca sahaja kan. Jemputlah rakan-rakan baca juga.

Dengan menggunakan telefon pintar, sebuah aplikasi Cashzine secara percuma, membaca, berkongsi terus anda mampu menjana pendapatan sampingan. Walaupun tidaklah banyak tetapi anda boleh membuatnya secara santai sahaja. Ilmu anda dapat dengan membaca, duit juga anda dapat dengan membaca.

Cara Cashout Duit Daripada Cashzine

Untuk permulaan, nilai minima untuk anda membuat pengeluaran atau cashout daripada Cashzine adalah 10000 coins. Tadi anda dah dapat 8000 coins, selepas kumpul lagi 2000 coins dah boleh cashout. 

Caranya seperti berikut :

1.  Masuk ke aplikasi Cashzine anda
2.  Lihat bawah dan pilih Rewards
3.  Kemudian pilih RM1 Money withdraw bagi 10000 coins

10000 coins = RM1
300,000 coins = RM30
500,000 coins = RM50
1,000,000 coins = RM100

4.  Anda perlu verify no telefon anda terlebih dahulu sebelum cashout atau withdraw
5.  Seterusnya anda masukkan maklumat akaun bank anda. Pilih akaun bank yang disenaraikan antaranya Maybank, Public Bank, BSN dan CIMB (akan ditambah pelbagai Bank masa akan datang seperti diumumkan)

6.  Dah selesai. Tunggu sehingga 7 hari bekerja dan akan terus masuk ke akaun bank anda.

Anda boleh rujuk panduan bergambar di bawah

buat duit guna cashzine


Mudah kan untuk buat duit secara online ni, lagi-lagi guna aplikasi Cashzine ni. Semoga artikel ini bermanfaat kepada mereka yang ingin mencari duit tambahan. Jika anda ragu-ragu dengan aplikasi ini, anda tak perlu risau pun sebab pendaftarannya pun percuma. Anda tak rugi apa pun. Jangan lupa kongsikan juga kepada rakan cara mudah buat duit dengan aplikasi Cashzine. 


1 Comments

  1. Best juga app ni, cheq baru ja start guna ni beberapa hari yang lepas 😄

    ReplyDelete
Previous Post Next Post