Mula Berniaga Dengan Borong Barang Dari China Menerusi Taobao.com

Mula Berniaga Dengan Borong Barang Dari China Menerusi Taobao.com

Antara platform borong atau import barang dari China adalah menerusi Taobao.com. Ianya merupakan platform lubuk barang online dan seterusnya boleh dijual menerusi Shopee atau Lazada.

Kini menjana keuntungan lumayan secara konsisten setiap bulan dengan bisnes online bukanlah sesuatu yang mustahil untuk anda!

Pada hari ini, hampir setiap orang daripada kita mempunyai keinginan untuk memulakan bisnes online sendiri demi mencari income tambahan untuk menyara kehidupan terutamanya pada musim COVID-19 ini.

Ditambah dengan PKP yang tidak berkesudahan ini, ramai orang terpaksa berkurung di rumah malah ada yang terpaksa bekerja dari rumah. Antara aktiviti yang sering dilakukan dirumah adalah dengan melayari internet.

Ini bermakna jumlah pengguna internet di Malaysia semakin bertambah dan dalam masa yang sama jumlah transaksi jual beli online semakin meningkat dari hari ke hari. Inilah masa terbaik untuk anda memulakan bisnes online!

Cara terbaik untuk memulakan bisnes online yang terbukti mampu menjana keuntungan yang lumayan setiap bulan ialah dengan menjual produk fizikal di platform marketplace online seperti di Shopee, Lazada dan sebagainya.

Mula Berniaga Dengan Borong Barang Dari China Menerusi Taobao.com

Ini kerana platform marketplace online ini mempunyai ramai pembeli sedia ada yang sentiasa kelaparan untuk mendapatkan produk terbaik bagi keperluan serta kehendak mereka masing-masing. Platform-platform ini juga selamat untuk penjual & pembeli, ini bermakna tiada yang ditipu mahupun tertipu dalam urusniaga jual beli di platform ini.

Persoalannya ialah bagaimana pula nak dapatkan stok barangan yang berkualiti dengan harga yang rendah untuk dijual di platform marketplace seperti Shopee ini?

Jawapan yang terbaik untuk anda ialah dengan MEMBORONGNYA DARIPADA CHINA!

Ya, anda boleh membeli barangan secara borong dari China dalam kuantiti yang banyak bagi mendapatkan stok barangan terbaik untuk dijual di Shopee. Apa yang anda perlukan adalah perancangan yang teliti serta modal yang mencukupi untuk mulakan bisnes menjual barangan borong ini.

Bisnes menjual barangan borong dari China ini menjadi pilihan sebahagian besar penjual di Shopee dan Lazada kerana mereka mampu mendapatkan barangan secara pukal dengan harga rendah dan menjualnya kembali dengan harga lebih tinggi di platform marketplace pilihan mereka. Ianya memang sangat menguntungkan!

Anda juga boleh menjadi seperti mereka dengan mula menjual produk yang diborong dari China secara online dengan mudah & pantas seperti mereka. Malah pada hari ini, anda tak perlu membayar kos penerbangan ke China untuk mendapatkannya, semuanya boleh didapati secara online sahaja di website seperti TaoBao.com, AliBaba.com, 1688.com, aplikasi Pinduoduo dan sebagainya!

Mula Berniaga Dengan Borong Barang Dari China Menerusi Taobao.com

Sebab Kenapa Anda Perlu Borong Barangan Dari China Menerusi Taobaoi.com

Ini antara 5 sebab mengapa anda perlu mula menjual barangan yang dibeli secara borong dari China di platform seperti Shopee, Lazada dan sebagainya..

#1 - Boleh dimulakan dengan modal yang rendah!

Jika anda membeli produk secara borong dari laman web TaoBao.com, anda boleh membelinya dalam kuantiti yang kecil pada harga yang berpatutan. Dan anda juga boleh menjualnya secara percuma di Shopee tanpa sebarang bayaran. Kos untuk mulakannya sangat rendah!

#2 - Sangat mudah diuruskan!

Jika anda menjual produk borong di laman web marketplace tempatan seperti Shopee dan Lazada, anda hanya perlu mendaftar dan senaraikan produk anda di website tersebut. Segala urusan jual beli dilakukan secara automatik 24 jam sehari. Anda hanya perlu memproses order tersebut dan menghantarnya kepada para pembeli.

#3 - Para pembeli sudah tersedia untuk membeli produk anda!

Para pengguna yang mendaftar di Shopee atau Lazada merupakan mereka yang yakin untuk membeli barangan secara online. Mereka mempunyai pengalaman membeli produk dan tiada sebarang masalah untuk mengeluarkan wang bagi membeli produk yang anda tawarkan jika ianya bersesuaian dengan keperluan & kehandak mereka..

#4 - Kurang berisiko untuk ditipu!

Di laman web TaoBao, anda dapat melihat maklumat lengkap supplier, reputasi serta KOMEN daripada para pembeli barangan pilihan anda. Anda boleh memeriksa satu demi satu komen pembeli untuk mengetahui sama ada supplier tersebut boleh dipercayai ataupun tidak DAN dapat mengetahui sama ada produk yang ditawarkan tersebut benar-benar berkualiti..

#5 - Tidak perlu membayar caj orang tengah!

Kini anda boleh membeli barangan dari China secara borong di website seperti TaoBao dan para supplier akan menghantarnya terus ke alamat rumah anda. Anda tidak perlu membayar komisyen ataupun caj yang dikenakan oleh orang tengah untuk mendapatkan barangan borong dari China ini.

Mula Berniaga Dengan Borong Barang Dari China Menerusi Taobao.com

TaoBao.com merupakan lubuk lumayan terbaik untuk para peniaga online. Di TaoBao.com anda boleh membeli barangan secara borong dengan kuantiti yang lebih kecil pada harga yang berpatutan. Ini solusi terbaik untuk anda yang baru nak mulakan bisnes online!

Dan cara terbaik untuk anda yang baru berjinak-jinak nak mulakan bisnes ini ialah dengan membeli sejenis produk sahaja di TaoBao dengan kuantiti yang banyak. Pastikan anda buat kajian betul-betul sebelum membuat keputusan membeli produk tersebut.

Tapi masalahnya, bagaimana nak membeli di Taobao.com dengan lebih lancar kalau hampir keseluruhan website tersebut dalam Bahasa Cina?

Ia sebenarnya mudah sahaja! Rakan saya ada berkongsi dalam sebuah ebook serta telah merakamkan video bagaimana cara terbaik untuk membeli dengan lebih mudah di TaoBao tanpa perlu berkomunikasi mahupun mempelajari bahasa Cina.

Mula Berniaga Dengan Borong Barang Dari China Menerusi Taobao.com

E-book yang bertajuk "Rahsia TaoBao" ini mengajar anda langkah demi langkah dalam bentuk bergambar dan video - dari A hingga Z bagaimana anda mampu memborong barangan dari China secara online dengan lebih mudah di TaoBao tanpa sebarang masalah!

Bukan itu sahaja, aalam e-book ini, anda juga akan mempelajari:

  • Cara SEBENAR memilih produk borong yang gerenti laris untuk dijual di pasaran tempatan
  • Cara LENGKAP bagaimana membeli barangan secara borong di TaoBao.com dan membayarnya dengan menggunakan perbankan internet tempatan seperti Maybank2u dan sebagainya
  • Cara BERKESAN menguruskan situasi rumit seperti barang di tahan pihak kastam dan masalah berkenaan barang yang diborong yang tidak sampai-sampai atau tidak cukup kuantiti
  • Lubuk LUMAYAN untuk menjual produk borong secara online di pasaran tempatan dengan lebih berkesan hanya depan komputer sahaja
  • DAN Cara TERBAIK menyusun perkataan yang mampu menarik para pembeli terpukau dan membeli barangan anda tanpa sebarang halangan..

Kini tiada lagi alasan untuk anda tidak memulakan bisnes online anda sendiri kerana dengan e-book Rahsia Taobao ini, anda pasti mampu mendapatkan produk berkualiti dari China tanpa sebarang masalah dan menjualnya kembali secara online dengan lebih mudah!

Jom belajar cara SEBENAR memborong produk china dengan lebih mudah di TaoBao sekarang juga dengan klik pada gambar dibawah

Cara bisnes menggunakan taobao.com

Diharap dengan panduan ini memudahkan lagi urusan import atau borong barang dari China secara online dengan menggunakan Taobao.com sahaja.

Post a Comment

Previous Post Next Post