Program YES Prihatin Akan Berikan Telefon Pintar Percuma Khusus Kepada Keluarga B40

Program YES Prihatin Akan Berikan Telefon Pintar Percuma Khusus Kepada Keluarga B40

Pihak YTL Foundation sekali lagi mengumumkan sebuah program usahasama Kerajaan dengan YES iaitu dengan memberikan telefon pintar percuma kepada keluarga B40 di bawah program Jaringan Prihatin (Learn From Home).

YTL Foundation telah pun mulakan inisitif pemberian fon pintar percuma ini kepada golongan B40 sejak tahun lalu lagi. Ini bertujuan bagi memastikan pembelajaran anak-anak tidak terganggu terutamanya apabila sesi Pembelajaran dan Pengajaran di Rumah (PdPR) berlangsung.

Melalui program YES Prihatin belajar dari rumah, mereka akan tawarkan keluarga B40 yang layak dengan telefon pintar dan data PERCUMA selama 12 bulan.

Jadi kepada mereka yang layak dan ingin memohon, anda boleh ikuti maklumat lanjut seperti dibawah. Dapatkan juga Soalan Lazim berkaitan bagi program ini.

Cara Memohon Telefon Pintar Percuma Melalui Program Jaringan Prihatin

yes prihatin learn from home telefon percuma

Permohonan boleh dibuat mulai sekarang hingga ke tarikh tutup yang akan diumumkan kelak. 

Jika anda ibubapa atau dari keluarga B40 atau anda boleh calonkan ibubapa B40 yang anda kenal untuk menebus telefon percuma dan data untuk 1 tahun iaitu melalui portal YTL Foundation di ytlfoundation.org/belajardarirumah-b40/.



Daftarkan Diri/link/button

Calonkan Ibubapa/link/button/#1E90FF

Sekiranya permohonan berjaya, anda akan dimaklumkan melalui emel dan SMS yang telah didaftarkan dengan tajuk 'Y E S to Education'. Jadi sila alert dari semasa ke semasa. 

Tawaran Daripada Program Jaringan Prihatin (Learn From Home)

Keluarga

  • Telefon pintar diberi secara percuma
  • Data 30GB diberi secara percuma
  • Peroleh baucer RM50 Shopee + Aplikasi Pendidikan
  • Kesemuanya untuk tempoh 12 bulan

Individu

  • Telefon pintar diberi secara percuma
  • Data 15GB diberi secara percuma
  • Peroleh baucer RM50 Shopee
  • Kesemuanya untuk tempoh 12 bulan

Program Lain yang Ditawarkan

Selain daripada tawaran telefon percuma kepada keluarga B40 bagi melalui program Belajar Dari Rumah, YTL Foundation juga menyediakan inisiatif lain bagi memudahkan kelangsungan pembelajaran dari rumah.

YES memberikan data 40GB PERCUMA untuk pelajar sekolah, guru dan pelajar universiti. Untuk malumat lanjut, boleh klik pada pautan dibawah mengikut kategori

Tawaran YES Bersama Shopee

Selain itu, YES juga bekerjasama dengan Shopee iaitu menawarkan Kad Sim YES dengan 10GB data internet dengan harga RM1 sahaja. Terus dihantar ke rumah anda.

BELI DISINI/link/button

YES Kad Sim Shopee RM1

Untuk maklumat lanjut, boleh layari terus portal YTL Foundation di ytlfoundation.org/belajardarirumah-b40/

Post a Comment

Previous Post Next Post