Saksikan Telefilem Ibu Belum Mati Di Astro Citra (Citra Exclusive)

Saksikan Telefilem Ibu Belum Mati Di Astro Citra

Sempena Hari Ibu, Astro membawakan sebuah telefilem baru, Ibu Belum Mati yang akan ditayangkan melalui slot Citra Exclusive di Astro Citra pada 8 Mei 2021. Jangan lupa saksikan cerita ini.

Telefilem ini merupakan karya pengarah baru, Rashidi Ishak yang juga seorang pelakon sebelum ini. Kini sudah mula mengarah telefilem. Cerita yang menampilkan barisan pelakon seperti Ramona Zam Zam, adik Kamarul, Ben Amir dan ramai lagi.

Cerita seram? Cerita sedih? Kena tengok

Sinopsis Telefilem Ibu Belum Mati

Telefilem Ibu Belum Mati mengisahkn tentang seorang budak lelaki 9 tahun yang bernama Saiful (Kamarul Eqfa) telah menyimpan rahsia paling besar. Kerana tidak reda dengan kematian ibunya, dia menyimpan mayat ibunya di dalam peti ais!

Ibunya pun tak belum lebih sebulan di dalam bilik. Apakah yang terjadi sebenarnya? Bagaimanakah ibunya boleh meninggal dan kenapa Epul sanggup menyimpan mayat ibunya?

Saksikan Telefilem Ibu Belum Mati Di Astro Citra

Barisan Pelakon

Antara yang terlibat dalam telefilem Ibu Belum Mati ini ialah adik Kamarul Eqfa, Ramona Zam Zam, Ben Amir, Mubarak Majid, Kamarul Eqifshah dan ramai lagi.

Saksikan Telefilem Ibu Belum Mati Di Astro Citra

Produksi Dan Pengarah

Telefilem Ibu Belum Mati merupakan cerita arahan Rashidi Ishak dari penerbit Siti Marzuliana Marzuki dan Wan Hasliza Wan Zainuddin daripada terbitan daripada syarikat produksi KL Motion Pictures. Manakala penulisan skrip daripada Zuli Ismail

Saksikan Telefilem Ibu Belum Mati Di Astro Citra

Waktu Tayangan

Jangan lupa untuk tonton telefilem Ibu Belum Mati pada 8 Mei ini, hari Sabtu jam 9.00 malam melalui slot Citra Exclusive di Astro Citra HD saluran 108. Anda juga boleh saksikan secara On Demand atau melalui aplikasi Astro Go.

Post a Comment

Previous Post Next Post