Saksikan Drama Isolasi Di Awesome TV

Drama Isolasi Di Awesome TV

Isolasi merupakan sebuah drama mini bersiri televisyen Malaysia untuk tahun 2021. Drama romentik komoedi ini mula bersiaran pada 16 April 2021 di Awesome TV.

Drama ini diarahkan oleh Wan Saiful Shahrizan dengan dibarisi pelakon Hisyam Ahmad, Reen Rahim, Mustaqim Bahadon, Siti Khadijah Halim dan ramai lagi.

Drama Isolasi Di Awesome TV

Sinopsis Drama Isolasi

Khairi dan Ika menghadapi masalah rumah tangga bercadang untuk bercerai. Manakala, Aris dan Erra pula sedang menikmati percutian bulan madu mereka.

Tanpa disangka dua pasangan ini terperangkap di resort yang sama. Jadi sepanjang cerita ini, pelbagai kemelut serta situasi berlaku di antara pasangan ini. 

Adakah akan berlaku penceraian? Apa akan terjadi kepada 2 pasangan ini sepanjang tempoh isolasi? Saksikan drama ini di Awesome TV

Drama Isolasi Di Awesome TV

Pelakon

Drama Isolasi menampilkan lakonan daripada Hisyam Hamid, Reen Rahim, Mustaqim Bahadon, Siti Khadijah Halim, Zain Hamid, Aishah Ilias, Amir Raja Lawak, Jasper Supayah dan ramai lagi.

Drama Isolasi Di Awesome TV

Pengarah Dan Produksi

Drama ini merupakan daripada produksi Awesome TV dengan Wan Saiful Shahrizan bergerak sebagai pengarah sepanjang pengembaraan

Waktu Bersiaran

Jangan lupa saksikan sebuah drama mini siri Isolasi mulai 16 April ini, setiap Jumaat, jam 9.00 malam di Awesome TV saluran MYTV 112 dan Astro 123. Anda juga boleh tonton secara online di portal awesome tv atau menerusi youtube awesome tv.

Tonton Episod Penuh Drama Isolasi

Episod 1 | Episod 2 | Episod 3

Episod 4 (Akhir)

Post a Comment

Previous Post Next Post