Saksikan Drama Penjara Janji Di Slot Samarinda TV3 (WeTV Malaysia)

Drama Penjara Janji Di TV3 (Slot Samarinda) Dan Di WeTV Malaysia

Sebuah lagi drama baru yang disajikan kepada penonton, drama Penjara Janji melalui slot Samarinda TV3. Anda juga boleh tonton secara online melalui aplikasi WeTV Malaysia secara percuma.

Drama Penjara Janji disiarkan bagi menggantikan drama Camelia dengan menampilkan barisan pelakon seperti Alif Satar, Fauzi Nawawi, Azira Shafinaz dan ramai lagi.

Barisan Pelakon

Antara pelakon utama yang membarisan drama ini seperti Alif Satar, Azira Shafinaz dan Fauzi Nawawi. Ianya turut dibantu oleh Zulin Aziz, Aida Aris, Aishah Atan, Esma Daniel dan ramai lagi.

Drama Penjara Janji Di TV3 (Slot Samarinda) Dan Di WeTV Malaysia

Produksi

Drama Penjara Janji merupakan terbitan JS Pictures Sdn Bhd dengan arahan daripada Azman Yahya atau dikenali sebagai Jinggo. Manakala skrip ditulis oleh PGR's Team, Tinta Jingga dan Ferdinand

Sinopsis Drama Penjara Janji

Drama ini mengisahkan Rizan (Alif Satar), seorang warden penjara berusaha memenuhi perminataan atau harapan terakhir Zulkifly (Fauzi Nawawi) yang dikenali sebagai Zack sebagai banduan yang akan dijatuhi hukuman gantung. 

Kerana terlalu fokus kepada Zack, Rizan menghadapi masalah dengan tunangnya, Rozita (Azira Shafinaz) sehingga mengabaikannya. Apakah yang berlaku seterusnya? Bagaimanakah konflik terjadi? Terus tonton kesemua episod drama Penjara Janji di TV3.

Drama Penjara Janji Di TV3 (Slot Samarinda) Dan Di WeTV Malaysia

Drama Penjara Janji Di TV3 (Slot Samarinda) Dan Di WeTV Malaysia

Waktu Tayangan

Anda boleh saksikan drama 15 episod Penjara Janji setiap Isnin hingga Khamis, pukul 10 malam melalui slot Samarinda TV3 mulai 12 April ini. Anda juga boleh tonton secara online selepas habis tayangan, jam 11 malam melalui aplikasi WeTV Malaysia atau di website www.wetv.vip

Tonton Kesemua Episod Drama Penjara Janji

Penjara Janji Episod 1

Penjara Janji Episod 2

Penjara Janji Episod 3

Penjara Janji Episod 4

Penjara Janji Episod 5

Penjara Janji Episod 6

Penjara Janji Episod 7

Penjara Janji Episod 8

Penjara Janji Episod 9

Penjara Janji Episod 10

Penjara Janji Episod 11

Penjara Janji Episod 12

Penjara Janji Episod 13

Penjara Janji Episod 14

Penjara Janji Episod 15 (Akhir)

Post a Comment

Previous Post Next Post