Saksikan Telefilem Matilah Nak Kembali Di Astro Citra

Saksikan Telefilem Matilah Nak Kembali Di Astro Citra

Telefilem Matilah Nak Kembali ini merupakan bahagian 2 daripada telefilem sebelum ini, Matilah Nak Pontianak yang pernah disiarkan pada tahun 2020 yang lepas. Kali ini mereka kembali menghantui penonton dengan gelagat seram mereka.

Pengarah masih dikekalkan iaitu Azhari Zain masih bertanggungjawab mengarahkan telefilem kali ini juga dengan beberapa pelakon yang sama seperti sebelum ini seperti Shiha Zikir, Azzam Shah, Qody Rany, dan ramai lagi.

Barisan Pelakon

Antara pelakon yang membintangi telefilem Matilah Nak Kembali ialah Shiha Zikir, Azzam Shah, Qody Rani, Arie Zaharie, Anas Ridzuan, Roshafeez Abd Hamid dan ramai lagi.

Saksikan Telefilem Matilah Nak Kembali Di Astro Citra

Produksi

Telefilam ini merupakan arahan pengarah Azhari Zain merangkap karya asal dibawah terbitan Arie Zaharie Production dan Knak Knack Studios. Epy Kodiang bertanggungjawab sebagai penulis skrip.

Sinopsis Telefilem Matilah Nak Kembali

Telefilem "Matilah Nak Kembali" mengisahkan tentang 3 jejaka yang berkawan baik dengan pontianak jelita. Namun terpaksa mengkhianati pontianak tersebut demi untuk membantu orang kampung yang diganggu saka.

Saksikan Telefilem Matilah Nak Kembali Di Astro Citra

Waktu Tayangan

Telefilem seram komedi bertajuk Matilah Nak Kembali akan ditayangkan di Astro Citra (CH128) dan Citra HD (CH108) pada Sabtu, 13 Mac 2021 melalui slot Citra Eksklusif. Anda juga boleh tonton secara On Demand atau melalui aplikasi Astro Go.


sumber : rancangantivi.com

Post a Comment

Previous Post Next Post