Info Dan Sinopsis Drama Baby Tak Gila (Unifi TV)

Info Dan Sinopsis Drama Baby Tak Gila (Unifi TV)

Jangan lupa untuk tonton drama romantik komedi Baby Tak Gila yang akan disiarkan di Hyppsensasi Unifi TV bermula 10 Mac ini.

Nizam Zakarian sebagai pengarah yang juga sebelum ini pernah mengarah filem seperti Kahwin 5 (2021), Cinta Kura-Kura (2012) dan banyak lagi. Antara pelakon yang terlibat seperti Syazuwan Hassan, Wafariena Roslan, Tunku Haris dan ramai lagi.

Pelakon Dan Watak

Antara pelakon yang membintangi drama Baby Tak Gila ini ialah Wafariena Roslan, Syazuwan Hassan, Tunku Haris, Zera Hariz, Ellie Suriaty Omar, Nazia Mustafar, Farhan Asri, Beayqaa, Zaini Amar dan ramai lagi.

  • Wafariena Roslan sebagai Baby
  • Syazuwan Hassan sebagai Akram
  • Tunku Habis sebagai Tasha
  • Duerra Mitilda sebagai Tasha
  • Nazia Mustafar sebagai Dato' Alin


Produksi

Pengarah bagi drama ini ialah Nizam Zakaria. Manakala penulis skrip bagi jalan cerita ialah Nor Syiella Annuar. Filem ini diterbitkan oleh Datuk Normashayu Puteh bersama syarikat penerbitan Pencil Pictures Records.

Info Dan Sinopsis Drama Baby Tak Gila (Unifi TV)

Sinopsis Drama Baby Tak Gila

Drama Baby Tak Gila ini menceritakan seorang gadis bernama Baby (Wafariena Roslan) yang diterima bekerja disebuah syarikat fesyen, Bunga Couture. Disitu dia menjadi PA kepada CEO syarikat tersebut iaitu Akram (Syazuwan Hassan).

Akram tidak setuju atas perlantikan PA baharunya itu kerana Baby langsung tak ada pengalaman dalam job scope tersebut. Lebih mengharukan Akram, Baby membawa perangai peliknya dan manja di syarikat sehingga menampakkan yang Akram sebagai PA Baby, bukan Baby PA dia.

Semenjak Baby bekerja di Bunga Couture, satu persatu rahsia tentang diri Baby terbongkar. Siapa Baby yang sebenarnya?

Info Dan Sinopsis Drama Baby Tak Gila (Unifi TV)

Waktu Siaran

Bermula 10 Mac 2021, drama Baby Tak Gila akan mula bersiaran iaitu Isnin hingga Khamis, jam 9 malam hanya di hyppsensasi Unifi TV saluran 116. Jika anda tidak mempunyai akaun Unifi TV, jangan risau, anda masih boleh tonton melalui aplikasi Unifi PlayTV secara percuma. Boleh download melalui PlayStore atau AppStore. 


sumber : rancangantivi.com

Post a Comment

Previous Post Next Post