Saksikan Semua Episod Drama Bougainvillea Di Slot Samarinda TV3

Saksikan Semua Episod Drama Bougainvillea Di Slot Samarinda TV3

Bermula 28 Disember ini, drama Bougainvillea akan memenuhi bagi slot Samarinda TV3 untuk tontonan semua bagi menggantikan Misteri Mona. Selain itu, ianya juga disiarkan secara online melalui aplikasi iQIYI.

Nampaknya semua dah tak sabar-sabar apabila lihat salah seorang pelakon yang terlibat dalam dan merupakan watak hero iaitu Beto Kusyairy. Manakan tidak, sudah lama tidak nampak beliau berlakon dalam slot drama. Yang biasa kita lihat dalam filem melalui watak gangster seperti di KL Gangster Underworld 2 sekarang ini.

Tidak cukup dengan watak hero sahaja. 2 watak heroin atau watak utama juga cukup hebat dan jelita. Kita ada Intan Ladyana dan juga Nora Danish. Gandingan mantap bagi sebuah drama di slot Samarinda TV3 pula tu. Pasti tak sabar kan.

Drama Bougainvillea ini menampilkan barisan pelakon seperti Beto Kusyairy, Intan Ladyana, Nora Danish, Hanna Aqeela, Ziema Din, Ameerul Asyraf, Mior Darwish, Wan Nor Azlin dan ramai lagi. Ianya diarahkan oleh seorang pengarah hebat Ayie Mustafa dengan terbitan Sha’s Media Sdn Bhd untuk 13 episod.

drama bougainvillea

Sinopsis Drama Bougainvillea

Sinopsis drama Bougainvilliea ini bermula dengan Aryanna (Intan Ladyana) dan Adrian (Beto Kusyairy) pasangan suami isteri yang sangat romantis tetapi semuanya berubah bila Aryanna terlibat kemalangan dan koma. Adrian terpaksa mencari jururawat peribadi bagi menjaga isteri kesayangannya iaitu Mimie (Nora Danish).

Mimie yang menjaga Aryanna mula cemburu dan obses dengan Adrian dan dia berangan untuk menjadi Aryanna. Apakah kesudahannya?

Saksikan Semua Episod Drama Bougainvillea Di Slot Samarinda TV3

Saksikan Semua Episod Drama Bougainvillea Di Slot Samarinda TV3

OST Drama Bougainvillea

Lagu : Boneka

Penyanyi : Ernie Zakri

Waktu Tayangan

Jadi bermula 28 Disember 2020, saksikan drama Bougainvillea untuk 13 episod pada setiap Isnin hingga Khamis, jam 10 malam melalui slot Samarinda di TV3. Jika terlepas, anda boleh tonton semula di aplikasi iQIYI atau laman web www.iq.com selepas tayangan di tv selesai.

Tonton Semua Episod Drama Bougainvillea

Drama Bougainvillea Episod 1

Drama Bougainvillea Episod 2

Drama Bougainvillea Episod 3

Drama Bougainvillea Episod 4

Drama Bougainvillea Episod 5

Drama Bougainvillea Episod 6

Drama Bougainvillea Episod 7

Drama Bougainvillea Episod 8

Drama Bougainvillea Episod 9

Drama Bougainvillea Episod 10

Drama Bougainvillea Episod 11

Drama Bougainvillea Episod 12

Drama Bougainvillea Episod 13

Drama Bougainvillea Episod 14

Drama Bougainvillea Episod 15 (Episod Akhir)


Post a Comment

Previous Post Next Post