Tonton Drama Ryan Aralyn (Akhir) Di Slot Akasia TV3

Tonton Drama Ryan Aralyn Di Slot Akasia TV3 Gandingan Zul Ariffin dan Raysha Rizrose

Jangan lupa untuk saksikan gandingan Zul Ariffin dan Raysha Rizrose dalam drama Ryan Aralyn melalui slot Akasia di TV3 bermula 25 September 2020 ini.

Drama Ryan Aralyn disiarkan selepas tamat drama Pengantin Satu Malam yang ditayangkan melalui slot yang sama di TV3 beserta di aplikasi iQIYI. Nampaknya bagi peminat Abang Zul Ariffin, pastinya drama ini ditunggu-tunggu bila sudah lama beliau tidak keluar di kaca tv di TV3.

Barisan pelakon yang membintangi drama ini juga cukup hebat dengan memagang dan membawa watak masing-masing bagi menghidupkan lagi penceritaan di dalam drama ini.

Tayangan : Slot Akasia di TV3 dan Youtube Drama Sangat Official
Penerbit : Qaisworks Production
Pengarah : Riza Baharudin
PelakonZul Ariffin, Raysha Rizrose, Fify Azmi, Shah Iskandar, Kod Rasheed, Sharifah Husna, Raja Azura, Aishah Atan, Arash Mohd, Ummar Dzariff, Nabil Aqil dan ramai lagi

Tonton Drama Ryan Aralyn Di Slot Akasia TV3 Gandingan Zul Ariffin dan Raysha Rizrose

Sinopsis Drama Ryan Aralyn

Walaupun dalam kesempatan hidup serta memikul tanggungjawab menjaga nenek, Ryan masih mempunyai pendirian diri serta dapat membezakan perkara yang halal dan haram.

Pada suatu hari, satu kemalangan menyebabkan Ryan (Zul Ariffin) kehilangan anaknya dan Aralyn (Raysha Rizrose) lumpuh. Mereka kemudiannya bertemu semula, namun kebenaran terus dipendam Ryan dimana Aralyn tidak akan memaafkan orang yang melanggarnya. Mampukah resah ini diluahkan demi cinta?

Tonton Drama Ryan Aralyn Di Slot Akasia TV3 Gandingan Zul Ariffin dan Raysha Rizrose

Waktu Tayangan

Drama Ryan Aralyn mula ditayangkan pada 25 September 2020 melalui slot Akasia di TV3. Tayangan dibuat setiap isnin hingga jumaat pada jam 7 malam dengan jumlah 28 episod. Jika anda tidak berkesempatan, anda boleh strim secara percuma melalui Youtube Drama Sangat Official selepas tayangan di TV3 berakhir pada hari yang sama.


sumber : klapbod.com

Post a Comment

Previous Post Next Post