Ini Senarai Promosi Yang Dijalankan Sempena Merdeka Sepanjang Ogos


Sempena bulan Kemerdekaan yang disambut setiap bulan Ogos, pastinya akan banyak syarikat terutamanya restoren terkenal akan menawarkan promosi kepada semua pelanggan dengan harga yang lebih jimat.

Ini bertujuan bagi merancakkan lagi semangat petriotisme rakyat Malaysia sempena Kemerdekaan yang jatuh pada 31 Ogos setiap tahun. Jadi sambil makan pun, ingat akan negara. Sempena 63 tahun ini, banyak yang tawarkan mengikut nombor tersebut.

Jadi tanpa berlengah lagi, jom kita tengok apa agaknya tawaran yang dibuat oleh syarikat-syarikat ini berkaitan makanan, minuman yang pastinya dengan harga yang lebih murah dan berpatutan. Sepanjang bulan Ogos ni, kita makan je la kan

Promosi Sempena Merdeka


1.  KFC 3 Sets Dan 25% Off

KFC 3 Sets Dan 25% Off

KFC tawarkan harga 2 ketul ayam combo untuk 3 sets dengan harga RM33 sahaja iaitu bermula 17 hingga 19 Ogos 2020 ini. Selain itu ada juga diskaun 25% bagi khidmat delivery dan self collect dengan menggunakan kod DEAL25. Cepat sebelum terlambat!

2.  Aunti Anne's

Aunti Anne's

Memperkenalkan Happy Stix Together iaitu tawaran RM10 sahaja untuk 2 set daripada perasa yang ditawarkan. Promosi bermula 1 Ogos hingga 30 September 2020.

3.  McDonalds di McCafe

McDonalds di McCafe

McDonalds melalui McCafe juga ada buat tawaran iaitu dengna harga RM12.99 anda boleh dapatkan 1 set iaitu 1 minuman kopi dan 1 kek.

4.  Xing Fu Tang

Xing Fu Tang

Bermula 1 Ogos hingga 18 Ogos 2020, Xing Fu Tang tawarkan secawan dengan harga RM8 sahaja. Sempat lagi untuk grab promo ni.

5.  MyKori

MyKori

Promosi sempena Ogos ini, MyKori akan menawarkan potongan 50% bagi Kakigori mini kedua apabila anda tempah 1 Honeydew Kakigori. Promosi bermula 4 Ogos sehingga 3 September 2020 di semua premis makanan MyKori seluruh Malaysia.

6.  Pizza Hut Special Merdeka

Pizza Hut Special Merdeka

Sempena Merdeka, Pizza Hut berika diskaun RM6.30 bagi Nasi Lemak Pizza Ala Carte. Selain itu juga, setiap rabu, Pizza Hut ada bagi 50% diskaun bagi menu Wins yang terpilih dengan membeli mana-mana regular pizza.

7.  Secret Recipe

Secret Recipe

Dapatkan potongan 50% apabila anda berbelanja lebih daripada RM20 di Secret Recipe melalui GrabFood dengan menggunakan kod promo : HOTDEALS. Promosi bermula 1 Ogos hingga 30 September 2020.

8.  Tealive

Tealive

Order Tealive menggunakan GrabFood dan dapatkan diskaun sebanyak 50%.

9.  Daboba

Daboba

Denga hanya RM9.99, anda boleh dapatkan mana-mana 2 minuman milk tea series setiap hari rabu.

10.  Chatto

Chatto

Sempena tahun ke-3 Chatto, sepanjang Ogos bermula 1 higga 30 Ogos 2020, mereka akan tawarkan 33% diskaun bagi setiap jumlah pembelian.

11.  FoodPanda

FoodPanda

Foodpanda juga ada buat tawaran tau. Guna kod promo KAKIONLINE untuk dapatkan diskaun RM10 sebanyak 3 kali bila anda menggunakan perkhidmatan Foodpanda.

12.  Quicksent

Quicksent

Sempena Merdeka, Quicksent akan menawarkan diskaun sebanyak 50% bagi setiap tempahan dengan menggunakan kod promo QSMERDEKA

13.  Dominos

Dominos

Bermula 17 hingga 31 Ogos ini, Dapatkan pizza + desserts + cheesy stix dengan potongan sehingga 50% di mana-mana premis restoren Dominos Pizza seluruh Malaysia.

14.  Sushi King

Sushi King

Istimewa Merdeka daripada Shushi King. Dengan hanya RM31, anda boleh dapatkan mana-mana 1 bento beserta 2 green tea (panas/sejuk). Tawaran hanya melalui pesanan melalui Foodpanda, GrabFood dan Delivery Eat

Jangan lupa grab promosi Merdeka ni tau sebelum terlambat! Selamat Hari Merdeka!

Post a Comment

Previous Post Next Post