Senarai Jenama Air Fryer Terbaik Yang Anda Boleh Dapatkan Untuk Tahun 2021

Jenama Air Fryer Terbaik Yang Anda Boleh Dapatkan Untuk Tahun 2020

Kalau anda bercadang untuk dapatkan air fryer dalam masa terdekat ini. Mungkin senarai jenama air fryer terbaik ini anda boleh pilih untuk tahun 2021 ini. Ini antara jenama yang dipercayai sehingga kini anda boleh beli.

Air fryer merupakan perkakas dapur moden yang sudah mendapat sambutan yang luar biasa terutamanya di Malaysia. Semua nak dapatkan air fryer untuk digunakan di dapur, untuk kegunaan masakan.

Air Fryer berbeza dengan oven atau microwave. Ini kerana ianya menggunakan angin panas untuk memasak sesebuah makanan. Mereka yang mahukan perkakas ini kerana ianya boleh memasak atau menggoreng makanan tanpa menggunakan minyak. Yang pastinya menjadi kelebihan dalam masakan.

Dengan tidak menggunakan minyak, makanan kita menjadi lebih sihat. Anda boleh masak apa sahaja tanpa minyak tetapi ianya masih sedap. Itulah kegunaan air fryer yang sangat dicari-cari oleh ramai ketika ini.

Anda juga tidak ketinggalan untuk dapatkan peralatan ini tetapi kini terdapat banyak jenama yang dijual diluar sana. Jadi anda pun bingung untuk pilih jenama mana yang terbaik untuk anda dapatkan. Apa kata, anda tengok sini 10 senarai jenama air fryer terbaik yang anda boleh beli untuk tahun 2021 ini.

Jualan ini diambil berdasarkan jumlah jualan yang dipaparkan di laman e-dagang Shopee. Kini tak perlu risau, anda boleh dapatkan melalui online sahaja terutamanya melalui Shopee. Belian online pastinya lebih murah berbanding jika beli secara fizikal di pasaran.

10 Senarai Air Fryer Terbaik Anda Boleh Dapatkan Untuk Tahun 2020 

Pilihan ini berdasarkan jumlah jualan daripada Shopee dan harga mungkin berbeza daripada yang dipaparkan ketika jualan di Shopee atau kedai fizikal di luar.

Russel Taylors AF-24

Russel Taylors AF-24

Antara jenama air fryer terkenal di dunia termasuk di Malaysia. Ianya mendapat sambutan yang luar biasa. Dengan kapasiti yang besar iaitu 3.8L pastinya banyak masakan yang boleh dimasak sekali gus dan dapat kekalkan kesihatan dengan makanan yang sihat tanpa minyak. Ianya juga menggunakan rapid air circulating system dimana dapat masak makanan dengan pantas dan baik

Info lanjut : RM309 - SHOPEE/Icon/button  RM250 - LAZADA/Icon/button/#367DC4 alert-success

Khind ARF3000

Khind ARF3000

Air fryer yang mempunyai ciri keselamatan yang terbaik. Ianya akan berhenti secara automatik bila bakul dibawa keluar. Jadi tiada berlaku angin panas keluar. Selamat untuk seisi keluarga. Selain daripada itu juga, Khind ARF3000 juga memberi kapisit yang besar sehingga 3L untuk anda masak banyak sekali gus. Ada juga disediakan koleksi menu untuk anda gunakan dengan hanya tekan butang sahaja


Haier HA-AF25

Haier HA-AF25

Ini juga antara jenama air fryer yang mendapat sambutan tinggi iaitu Haier HA-AF25. Menggunakan sistem rapid heatwave technology membuatkan makanan mudah masak walaupun tanpa menggunakan minyak masak. Anda boleh menggoreng, bakar, grill dan panggang menggunakan air fryer ini. Tetapi kapasitinya sedikit kecil berbanding yang lain iaitu hanya sebesar 2.5L sahaja.

Nakada NKD1300

Nakada NKD1300

Ini antara air fryer yang mempunyai bentuk yang unik dan itulah Nakada NKD1300. Selain itu, kapasiti juga besar iaitu 4L dan boleh goreng seketul ayam sekali. Tambahan lagi, banyak ciri terbaru ada padanya seperti mode auto-pause, dual temperature sensing, reka bentuk nampak dalam dan banyak lagi. Harga yang ditawarkan pun berpatutuan.

Trio TAF-723

Trio TAF-723

Air fryer ini dapat digunakan daripada suhu 20 - 300°C. Trio TAF-723 juga menawarkan warna merah yang lebih menyerlah. Dengan kapasiti 2.6L juga dapat memasak beberapa makanan sekali gus. Ianya juga mudah digunakan dengan set suhu dan masa. Mudah dicuci dan makanan tidak melekat pada bakul air fryer tersebut.

Info lanjut : RM209 - SHOPEE/Icon/button  RM209 - LAZADA/Icon/button/#367DC4 alert-success

Russell Taylors AF-34

Russell Taylors AF-34

Jenama yang dipercayai sekali lagi masuk senarai melalui Russel Taylors AF-34 pula. Yang paling best dengan tawaran harga yang berpatutan anda boleh dapatkan kapasiti sebesar 4.8L. Anda boleh goreng, bakar, grill dan panggang. Banyak fungsi yang anda boleh guna. Ianya juga mudah dicuci dan kurang menghasilkan bau. Recommended.

Info lanjut : RM299 - SHOPEE/Icon/button  RM299 - LAZADA/Icon/button/#367DC4 alert-success

Elba EAF-H3214

Elba EAF-H3214

Satu lagi jenis air fryer terbaik yang anda boleh dapatkan untuk tahun 2020 iaitu Elba EAF-H3214. Memberika kapasiti yang besar iaitu 3.2L dengan harga yang berpatutan. Dengan sistem rapid air circulation memberikan masakan keseluruhan bagi semua bahagian pada makanan. Anda boleh guna untuk goreng, grill, panggan dan BBQ juga.

Khind ARF26

Khind ARF26

Sebuah lagi jenama Khind iaitu Khind ARF26 dengan memberikan warna yang menarik iaitu warna hijau. Anda boleh kawal suduh sehingga 200°C yang mana dirapikan dengan sistem auto-pause bila bakul air fryer dikeluarkan. Selain itu, bakul tersebut juga boleh dicabut daripada bakul utama. Pastinya mudah dicuci dan dibasuh selepas digunakan.

Info lanjut : RM245 - SHOPEE/Icon/button  RM209 - LAZADA/Icon/button/#367DC4 alert-success

Russell Taylors AF-25

Russell Taylors AF-25

Dengan harga berpatutan, sebuah lagi jenama Russel Taylors untuk anda boleh dapatkan iaitu Russel Taylors AF-25. Kapasiti juga disediakan sehingga 3.8L dengan dapat menggoreng dengan kuantiti yang banyak sekali gus. Selain itu, reka bentuk dengan rasa premium memberikan air fryer ini nampak mahal. Jadi anda boleh dapatkan air fryer ini nanti.

Info lanjut : RM250 - SHOPEE/Icon/button  RM250 - LAZADA/Icon/button/#367DC4 alert-success

Trio TAF-827

Trio TAF-827

Sebuah lagi air fryer berwarna merah yang anda boleh beli iaitu Trio TAF-827. Kelebihan yang diberi pastinya pada panel digital yang digunakan. Sistem yang lebih baik berbanding analog. Anda boleh tentukan masa sehingga 60 minit, dengan 200°C untuk suruh maksimum. Kapasiti yang ditawarkan adalah sebesar 2.6L.

Info lanjut : RM240 - SHOPEE/Icon/button  RM249 - LAZADA/Icon/button/#367DC4 alert-success

Post a Comment

Previous Post Next Post