Kenapa Pilih Untuk Berniaga Di Shopee? Ada Yang Mampu Jana Pendapatan Sehingga 4 Angka

jom mula berniaga di shopee

Tidak boleh tidak, zaman sekarang rasanya dah kena cuba untuk masuk dan mula berniaga di Shopee. Banyak testimoni yang menunjukkan Shopee antara platform yang mudah untuk mula berniaga secara online atau atas talian.

Rasanya sekarang, rasanya semua dah kenal Shopee tu apa. Cara nak beli barang di Shopee, cara nak bayar di Shopee dan sebagainya. Apa kata kali ni, kita berniaga di Shopee pula. Biar orang pula beli barang daripada kita. Sekali gus boleh menjana income sepanjang tempoh PKP ni kan.

Kenapa Berniaga Di Shopee?

Persoalan ini sama sahaja timbul jika anda berniaga di rumah. Kenapa tidak berniaga di kedai? Lebih banyak pelanggan. Kalau berniaga di kedai. Kenapa tak berniaga di rumah sahaja? Tak perlu bayar sewa. 

Sama juga di Shopee. Kenapa perlu berniaga di Shopee? Banyak sebab sebenarnya. Antara paling besar adalah seperti yang dilaporkan oleh Straitstimes pada suku akhir 2019 yang lepas dimana pelawat Shopee sekali lagi mendominasi market mengatasi Lazada dengan lebih 200 juta pelawat bagi suku kedua bagi tahun 2019 (April - Jun). Bayangkan lebih 200 juta yang masuk Shopee untuk membeli barangan yang mereka mahukan. Bayangkan lagi, ada barangana ada di dalam Shopee tersebut.

Jika berpandukan situasi semasa pula berkaitan pandemik COVID-19 dan rata-rata rakyat Malaysia tidak dibenarkan keluar rumah dan mereka hanya membeli barangan secara atas talian sahaja dan salah satunya melalui Shopee. KKM juga mengambarkan situasai ini mungkin akan berterusan sehingga 2021 dan perlukan kehidupan norma baharu. Salah satunya kurangkan keluar rumah dan belilah barangan secara online sahaja.

Ini lah peluang anda untuk berniaga secara online melalui platform Shopee. Tapi kenapa Shopee dan bukan platform lain? Kerana ada 8 sebab kenapa berniaga di Shopee yang antaranya :

1.   Percuma. Anda boleh daftar di Shopee secara percuma dan tiada caj pendaftaran ataupun caj bulanan sekali pun. TOTALLY FREE!

2.   Sistem Yang Mudah! Anda tidak perlukan pengetahuan koding ke, teknikal atau apa-apa. Anda hanya perlu upload gambar, tulis description, tulis details dan boleh terus jual di Shopee

3.   Poslaju ditaja oleh Shopee. Perasan tak ada orang beli, dapat post free. Ya, inilah kelebihan Shopee sebab ada penajaan daripada pihak mereka. Lebih ramai orang akan membeli

4.   Mobile Friendly. Ya, anda boleh menjual hanya menggunakan telefon pintar anda sahaja. Yang penting ada internet tau.

5.   Pembayaran Mudah. Hampir semua bank di Malaysia menerima pembayaran melalui Shopee. Tak perlu risau pun.

6.   Kurangkan tawar menawar. Ini mungkin seller tak minat, tapi buyer memang suka la kan. Dia nak benda murah. Jadi di Shopee, tawar-menawar ni mungkin tidak akan berlaku kerana ianya dijalankan dengan sistem secara automatik. Anda beli, bayar, dan dapat barang.

7.   Pendapatan Tidak Terhad. Disini anda bebas untuk hasilkan berapa banyak pun pendapatan yang anda mahukan. Tidak terhad!

8.   Akhirnya, seperti yang diberitahu tadi, bilangan potential customer lebih 200 juta orang. Kalau dapat 1% pun dapat 2000 orang beb! Semuanya sudah tersedia!

Jadi Bagaimana Nak Mula Untuk Berniaga Di Shopee?

Disini saya ingin memperkenalkan sebuah panduan yang anda boleh dapatkan untuk tahu selok-belok berniaga di Shopee daripada A-to-Z. Kalau nak bukan kedai pun, mesti tahu step dan langkah sepatutnya kan. Sama juga seperti Shopee, kena daftar juga. Barulah pihak Shopee percaya dan pelanggan pun percaya dengan kedai online kita.

Jadi dengan itu, anda boleh dapatkan eBook Bisnes Shopee | Bagaimana Jana 4 Angka Seminggu Berniaga Di Shopee yang disediakan oleh Mohd Fahmi yang mempunyai pengalaman berniaga online sejak 2007 lagi.

Kenapa Pilih Untuk Berniaga Di Shopee?

Dengan panduan ini, pelbagai informasi yang anda boleh dapat berkenaan berniaga di Shopee ni. Ianya adalah dalam betuk soft copy dan anda boleh baca melalui laptop dan telefon pintar dimana-mana sahaja. Mudah kan.

Jadi apa pula kelebihan eBook Bisnes Shopee ni?

Tadi dah bagi tahu kan, anda boleh dapat informasi from A-to-Z kan dengan panduan eBook ni. Jadi jom tengok apa yang disediakan oleh eBook Bisnes Shopee ni

1.   Anda akan ditunjukkan cara daftar dan set kedai Shopee anda secara details menggunakan gambar. Lebih senang faham

2.   Ada tips cara nak pilih gambar yang menarik pembeli dan contoh description yang terbaik. Penting ni.

3.   Cara nak uruskan order. Kalau orang beli, nak terima duit macam mana, nak withdraw, ada borang kena print ke, nak bungkus untuk pengeposan. Semuanya diterangkan dengan baik

4.   Kalau barang customer tak sampai atau rosak. Dalam eBook ni pun ada tunjuk cara nak selesaikan.

5.   Teknik Promosi. Nak dapatkan lebih kebabom sale dengan Shopee ni, juga disediakan teknik promosi berkesan.

6.   Juga disediakan cara buat dropship daripada pembekal yang disediakan. Kalau takda barang nak jual, buat dropship je mudah kan.

7.   Juga disediakan FB Group Support jika ada permasalahan yang timbul. Ramai yang boleh bantu lepas ni.

Apa Yang Anda Dapat Daripada Pembelian eBook Bisnes Shopee ni?

Kenapa Pilih Untuk Berniaga Di Shopee?

Dengan sekali pembelian, anda akan dapat 4 buah eBook bersama-sama FB Group Support seumur hidup. Bayar sekali, boleh guna sampai bila.

Klik Butang Dibawah

Anda boleh dapatkan kesemua eBook dengan sekali bayar sahaj dengan harga RM100... Ya! hanya RM100 sahaja! Katanya, tak janji harga ini akan kekal untuk selamanya.

Jadi labih baik dapatkan eBook ini cepat sebelum mereka naikkan harga seperti yang ditawarkan ini.

Kenapa Pilih Untuk Berniaga Di Shopee?

Untuk akhir sekali, mungkin anda tak percaya dengan eBook ni mampu tolong anda. Ada testimoni disediakan bagi pelanggan yang pernah mendapatkan bahan panduan ini. Yang penting sekali adalah diri anda, anda rajin, anda nak, anda akan dapat.

Testimoni

testimoni berniaga di shopee


Jangan lupa sebarkan kepada kawan-kawan juga peluang berniaga di Shopee ini, supaya lebih ramai lagi dapat manfaat...

Post a Comment

Previous Post Next Post