Senarai Kedai Kopi Terbaik Di Temerloh Wajib Anda Cuba

Senarai Kedai Kopi Terbaik Di Temerloh Wajib Anda Cuba

Mungkin sebut Temerloh ianya sinonim dengan ikan patin masa tempoyak. Tetapi selain daripada itu, Temerloh juga kini mempunyai banyak kedai kopi atau coffee shop yang best untuk anda cuba bila datang ke sini.

Kini pelbagai jenis kopi sudah ada dijual di Temerloh sama ada kopi jalanan ataupun kopi hispter yang disediakan secara premium di coffee shop dengan suasana yang menarik.

Kopi kini trending di seluruh Malaysia. Dimana-mana sahaja ada yang menjual kopi dengan bancuhan dan jenama yang tersendiri. Temerloh juga tidak ketinggalan dimana terdapat pelbagai jenis kopi dengan jenama dan cara penyediaan yang berbeza.

20 Kedai Kopi Terbaik Di Temerloh

Jadi kalau datang Temerloh, sudah selesai merasai ikan patin, boleh pula pekana kopi sebelum meneruskan perjalanan ke destinasi yang lain. Ini merupakan senarai 20 kedai kopi terbaik yang ada di Temerloh wajib anda cuba.

  1. Empat Petang
  2. Jong Cafe
  3. Kopi & Bunga
  4. Leaf & Co Lite
  5. Rumah Kopi Temerloh
  6. The Coffee Bae Waktunya Ngopi
  7. Warong Selai
  8. Warung Abi
  9. Kopi Hainan
  10. Coffee Stall Temerloh
  11. Kopi Vietnam Klasik
  12. Kopi Bawah Tangga
  13. Kopi Pak Jamil Ikat Tepi
  14. Kopi Ayaq Che-Bek
  15. Kopi Gantung Viral Perlis
  16. Kopi Ais Mamu Ikat Tepi
  17. Cerita Kopi Kita
  18. Coffee Classic
  19. Kopi K Temerloh
  20. Kopi Tembak Hati

Ini antara jenama kopi yang terbaik ada di Temerloh untuk anda cuba rasa dan nikmati aroma kopi. Jika ada penambahan, anda boleh tinggalkan dibahagian komen dibawah.

Post a Comment

Previous Post Next Post