Senarai Lokasi Bazar Ramadan Di Perlis 2022

Senarai Lokasi Bazar Ramadan Di Perlis 2022

Dalam senarai ini anda boleh dapatkan senarai lokasi Bazar Ramadan di seluruh Perlis untuk tahun 2022. Anda boleh datang dan dapatkan juadah berbuka puasa di lokasi jualan disini.

Oleh itu, sebelum tiba waktu Maghrib, anda boleh datang di bazar ramadan dan beli pelbagai juadah aneka pilihan makanan untuk berbuka puasa seperti kuih tepung pelita, kerepok lekor, murtabak, roti sardin, kurma sehinggalah minuman seperti air katira. Yang penting jangan membazir!

Kita sedia maklum, umat Islam akan mula berpuasa pada 3 April 2022 bersamaan 1 Ramadan 1443 Hijrah iaitu pada hari Ahad hingga 2 Mei 2022 iaitu 30 Ramadan 1443 Hijrah.

Senarai Lokasi Bazar Ramadan Di Perlis Untuk Tahun 2022

Sekiranya anda datang ke Penang tapi tak tahu dimana lokasi jualan bazar ramadan popular berdekatan dengan anda, anda boleh rujuk senarai lokasi disini. Juga sebagai rujukan untuk penduduk tempatan.

{tocify} $title={Table of Contents}

Bazar Ramadan Perlis akan beroperasi sepanjang bulan Ramadan yang akan mula dibuka pada petang hari sehingga waktu Maghrib. Jadi datang dapatkan juadah berbuka puasa anda disini.

Antara lokasi terlibat adalah di Kangar, Arau, Kuala Perlis dan Padang Besar.

  • Persiaran Wawasan, Kangar
  • Tapak Pasar Baru Arau
  • Tapak Pasar Malam Lama Kuala Perlis
  • Jalan Besar, Padang Besar

Diharap perkongsian lokasi jualan Bazar Ramadan Di Perlis yang dikeluarkan oleh Majlis Perbandaran Kangar untuk tahun 2022 ini berguna bagi anda yang mencari lokasi bazar berhampiran dengan anda.

Boleh datang dan pastikan mengikut Prosedur Operasi Standard (SOP) yang ditetapkan sepanjang berada dalam kawasan bazar.

Selamat Menyambut Ramadan Semua!

Post a Comment

Previous Post Next Post