10 Waffle Makers Terbaik Di Malaysia Yang Anda Boleh Dapatkan

10 Waffle Makers Popular Di Malaysia Yang Anda Guna Di Rumah

Daripada anda kerap membeli waffle di luar, apa kata anda beli waffle makers dan masak sendiri di rumah dengan menggunakan beberapa bahan sahaja. Terdapat 10 jenis pilihan untuk anda.

Dengan rasa rangup diluar dan lembut di dalam, waffle juga menjadi antara makanan pilihan yang menarik untuk dimakan ketika breakfast dan di waktu petang.

Kita biasa tengok, bentuk unik waffle ini lah antara penyebab kenapa menjadi makana pilihan disamping dengan pelbagai topping yang diletakkan seperti coklat, peanut, jem strawberi dan sebagainya.

Anda mungkin sedang mencari waffle markers untuk digunakan di rumah? Ini ada 10 senarai untuk anda dapatkan secara online.

10 Senarai Waffle Makers Terbaik Yang Anda Boleh Dapatkan

Terdapat pelbagai bentuk waffle yang anda boleh dapatkan berdasarkan makers seperti bentuk bulat, petak, segi empat tempat dan sebagainya.

Selain itu, anda juga boleh cari waffle maker yang anda boleh siapkan. Mungkin boleh hasilkan 1 sehingga 4 sekali gus.

#1 - B.S.B Electric Waffles Maker

B.S.B Electric Waffles Maker

Waffle maker yang kecil dan comel ini hanya bersaiz 5-inci dan ianya mudah digunakan. Ianya sesuai untuk mereka yang tidak ingin buat waffle dengan jumlah yang banyak

⏩ Link Shopping :【Shopee】【Shopee】【Lazada

#2 - Waffles Maker 2-Non-Stick

Waffles Maker 2-Non-Stick

Pembuat waffle ini bolehkan anda hasilkan sekali 2 waffle dalam satu masa. Tambahan lagi, ianya mudah digunakan kerana mold diperbuat daripada besi dan non-stick. Jadi waffle tidak melekat. Hanya diperlukan 3-6 minit sahaja untuk hasilkan waffle.

⏩ Link Shopping :【Shopee】【Shopee】【Lazada

#3 - Russell Taylors 3-in-1 Waffles Maker

Russell Taylors 3-in-1 Waffles Maker

Waffles Maker ini didatangkan dengan tray tambahan iaitu bentuk waffle, roti bakar dan juga donut. Disebabkan ianya diperbuat daripada stainless steel, jadi mudah masa dan juga mudah dibersihkan

⏩ Link Shopping :【Shopee】【Shopee】【Lazada

#4 - Kenwood Waffle Maker (3-in-1)

Kenwood Waffle Maker (3-in-1)

Ini merupakan sebuah lagi waffles maker 3 dalam 1 daripada jenama Kenwood. Juga terdapat tray membuat sandwich, waffles dan juga untuk grill. Mudah digunakan, mudah dibersihkan dan plat tidak melekat

⏩ Link Shopping :【Shopee】【Shopee】【Lazada

#5 - Bongdou 5-in-1 Electric Waffles Maker

Bongdou 5-in-1 Electric Waffles Maker

Tidak cukup dengan 3 fungsi. Kali ini jenama Bongdou didatangkan dengan 5 fungsi iaitu sandwich, waffle, donut, tokoyaki, dan waffle berbentuk telur. Tambahan lagi ianya menawarkan warna pilihan menarik iaitu hijau dan pink. Comel kan.

⏩ Link Shopping :【Shopee】【Shopee】【Lazada

#6 - Cornell Waffle Maker - CSM-E1103WH

Cornell Waffle Maker - CSM-E1103WH

Waffle maker berjenama Cornell ini didatangkan dengan 3 tray yang boleh ditukar iaitu waffle, grill dan sandwich. Antara ciri yang ada seperti pemegang yang tidak panas, plat yang tidak melekat dan sebagainya

⏩ Link Shopping :【Shopee】【Shopee】【Lazada

#7 - Breville the No-mess Waffle Makers BWM520

Breville the No-mess Waffle Makers BWM520

Jika anda mencari waffle maker seakan seperti di kedai tetapi dengan harga mampu milik, boleh dapatkan jenama Breville ini. Boleh menghasilkan sekali 4 waffle dalam satu malam. Selain itu, anda boleh tetapkan warna waffle dari terang sehingga gelap. Ini kerana didatangkan dengan sistem pemanasan yang terbaik.

⏩ Link Shopping :【Shopee】【Shopee】【Lazada

#8 - Ariete Vintage Waffle Maker 1973

Ariete Vintage Waffle Maker 1973

Reka bentuk vintage pastinya antara daya tarikan utama waffle maker ini. Ianya didatangkan dengan 2 pilihan iaitu merah dan turquoise. Pan yang tidak melekat, 2 waffle yang boleh dihasilkan serentak merupakan antara ciri yang ada pada Ariete ini.

⏩ Link Shopping :【Shopee】【Shopee】【Lazada

#9 - Samu Giken Waffle Maker WM65

Samu Giken Waffle Maker WM65

Terdapat 4 jenis tray yang boleh ditukar antaranya adalah bentuk donut, telur, sandwich dan yang pastinya waffle. Mudah ditukar ganti dan juga sedang dibasuh tray nya apabila selesai digunakan.

⏩ Link Shopping :【Shopee】【Shopee】【Lazada

#10 - LAF 1000W Commercial Waffle Maker

LAF 1000W Commercial Waffle Maker

Inilah waffle maker yang anda biasa tengok di kedai-kedai di luar sana. Kini anda boleh boleh dapatkan dan digunakan di rumah. Boleh menghasilkan 2 waffle serentak dengan saiz standard. Nak bawa berniaga pun sesuai la ni

⏩ Link Shopping :【Shopee】【Shopee】【Lazada

Tepung Dan Jem Waffle

Untuk dapatkan sebuah waffle yang rangup diluar dan lembut di dalam mestilah menggunakan tepung yang berkualiti. Anda boleh beli sahaja secara online tepung siap dan anda hanya perlu letakkan air sedikit sahaja.

Tepung dan jem Waffle

Antara tepung yang anda boleh dapatkan seperti :

Mestilah dapatkan jem untuk anda calit pada bahagian atas waffle kan. Boleh dapatkan jem coklat, jem strawberi, jem blueberry dan jem peanute disini

Post a Comment

Previous Post Next Post