Saksikan Drama Hawa Di Astro Ria (Slot Megadrama)

Saksikan Drama Hawa Di Astro Ria

Slot Megadrama diteruskan lagi. Kali ini Astro membawakan drama Hawa yang akan disiarkan bermula 24 Ogos ini di Astro Ria.

Hawa merupakan drama melayu tempatan 2021 akan bersiaran untuk 9 episod bagi menggantikan drama sebelumnya, Cik Ayu Mee Sanggul yang tamat pada 24 Ogos.

Drama ini merupakan arahan Tam Suhaimi daripada penulis skrip Baizura Kahar dan Tam Suhaimi sendiri. Ianya dihasilkan dibawah Infinitus Productions Sdn Bhd.

Saksikan Drama Hawa Di Astro Ria

Barisan Pelakon

Drama Hawa menampilkan barisan pelakon seperti Nadiya Nisaa (Hajjah Saadah), Ruzana Ibrahim (Fauziah), Bella Dowanna (Raudah), Hamidah Wahab Hajjah Imaan), Donna Muslim (Musa), Akmal Abdullah (Azizah), Shah Faris (Naim), Yusri Saleh (Haji Ali) dan ramai lagi.


Sinopsis Drama Hawa

Drama Hawa mengisahkan kehidupan Along atau Hajjah Saadah yang menjadi huru-hara selepas suaminya, Haji Ali koma.

Keadaan merumit lagi keadaan apabila munculnya isteri kedua Haji Ali. Keluarganya Hajjah Iman, Angah dan Acu pula mempunyai masalah mereka sendiri.

Saksikan Drama Hawa Di Astro Ria

Waktu Bersiaran

Jangan lupa untuk saksikan drama Hawa setiap Isnin hingga Khamis, pukul 10.00 malam di slot Megadrama Astro Ria (CH 104) bermula 24 Ogos ini.

Selain itu, anda juga boleh juga strim secara online di Astro Go atau tontonan secara On Demand dengan waktu yang fleksibel. Ada juga di Sooka.

Saksikan Drama Hawa Di Astro Ria

Post a Comment

Previous Post Next Post