Dapatkan pelbagai barangan kopi bermutu Di Dolce Gusto

Dapatkan pelbagai barangan kopi bermutu Di Dolce Gusto

Bagi anda pencinta kopi, mendapatkan apa jua barangan berkaitan kopi, baik kopi segera, mesin pembancuhan (coffee maker) atau aksesorinya tentu sahaja menarik dan membuatkan anda seronok.

Tidak usah mencari bahan kegemaran anda ini di kedai berlainan setiap kali ingin mendapatkan kopi bermutu sebaliknya beli sahaja di kedai Nescafe Dolce GUSTO yang dijual atas talian atau menerusi Shopee Dolce Gusto Official untuk memudahkan anda.

Inilah yang cuba diketengahkan oleh Nescafe melalui khidmat talian niaganya di www.dolce-gusto.com.my. Kedai membeli-belah secara online ini menawarkan pelbagai jenis kopi segera, coffee maker juga pilihan aksesori berkaitan kopi yang mampu anda jadikan hadiah untuk diri sendiri.

Pembeli hanya perlu memilih produk yang diingini, membayar dan terus mendaftar keluar dan dalam tempoh beberapa hari sahaja barang yang anda inginkan sampai tanpa perlu membazirkan masa dan minyak kereta untuk mendapatkannya.

Tawaran menarik melalui Nescafe Dolce GUSTO

Di laman beli-belah Nescafe Dolce GUSTRO, terdapat 3 model coffee maker yang didatangkan dengan pelbagai saiz dan warna mengikut kesukaan anda. Ia terdiri daripada Genio 2Genio S Plus dan Genio S Touch.

Tawaran Menarik Melalui Nescafe Dolce GUSTO

Kesemua mesin ini dihasilkan dengan rekaan yang comel, cantik dan unik untuk anda yang inginkan kelainan. Bentuk bulat dan rekaan berbentuk seperti penguin kecil ini terlihat cukup cantik dan penuh berseni. Kualitinya juga adalah yang terbaik.

Selain itu, ianya juga menawarkan rangkain produk kopi yang cukup enak. Antara yang ditawarkan adalah seperti kopi Cappucino, Latte Macchiato, Mocha, Espresso, Chococino, Intenso, Grande dan juga Cappucino Ice.

Untuk peminat kopi starbucks, ada juga dijual coffee capsules seperi caramel macchianto, espresso roast dan latte macchiato

Tawaran Menarik Melalui Nescafe Dolce GUSTO

Untuk aksesori pula, Nescafe Dolce GUSTO menawarkan descaling kit daripada Durgol. Ianya penting untuk coffee maker anda supaya sentiasa berada dalam keadaan baik.

Jadi tunggu apa lagi. Khusus bagi peminat kopi, jangan lupa dapatkan pelbagai barangan berkaitan kopi di Nescafe Dolce GUSTO sekarang dan rasa pengalaman membuat kopi secara digital.

Post a Comment

Previous Post Next Post