Mudahnya Memasak Dengan Thermomix TM6

Mudahnya Memasak Dengan Thermomix TM6

Seorang isteri atau ibu yang sibuk di dapur, sedikit sebanyak pasti penat menyediakan juadah makan untuk seisi keluarga yang tersayang. Tetapi kini tidak lagi, apabila terdapat sebuah teknologi hebat iaitu Thermomix. Ianya digunakan untuk memudahkan tugasan di dapur.

Thermomix diperkenalkan dengan inovasi dan kecemerlangan dengan kejuruteraan Jerman yang diilhamkan untuk teknologi dapur. 

Secara mudahnya, Thermomix merupakan mesin memasak yang berkonsepkan gaya masaka untuk makanan yang bersih dan sihat, rendah kalori dan diet yang seimbang. Ianya dapat membantu anda memasak dan pastinya dapat memudahkan urusan di dapur.

Untuk tahu lebih lanjut, boleh teruskan bacaan selanjutnya dibawah berkenaan Thermomix TM6 Smart Kitchen.

Fungsi Yang Pelbagai Daripada Thermomix TM6

Antara jenama Thermomix yang kini semakin popular di Malaysia adalah Thermomix TM6. Ianya direka kukuh dengan reka bentuk yang kemas dan saiznya tidaklah terlalu besar, tanpa memerlukan banyak ruang.

Alat memasak ini mempunyai fungsi 22 dalam 1 dimana sekali gus dapat membantu anda yang gemar memasak atau baru mula cuba untuk memasak. Dengan adanya peralatan ini, tugas di dapur kini menjadi lebih mudah dan jimat masa.

Mudahnya Memasak Dengan Thermomix TM6

Mudahnya Memasak Dengan Thermomix TM6

Untuk Thermomix TM6 ini, ianya mampu melakukan tugasan seperti mengisar, mencincang, mengukus, penimbang, menguli doh, masak nasi, pekatkan kuah dan macam-macam lagi. Jadi anda beli dengan 1 harga tetapi mempunyai pelbagai fungsi. Tidak cukup dengan itu, anda juga boleh masak 3 menu sekali gus dalam satu masa dengan menggunakan Thermomix ni.

Ianya mempunyai pelbagai compartment dan setiapnya daripadanya berfungsi berbeza-beza. Anda boleh tetapkan suhu dan masa bagi setiap langkah memasak mengikut juadah atau resepi yang disediakan. 

Mudahnya Memasak Dengan Thermomix TM6

Thermomix TM6 mempunyai piring pengukus pada bahagian atas. Jadi, sementara satu makanan dimasak (seperti sup, sos dan sebagainya), makanan lain boleh dikukus di atasnya dalam satu masa.

Paling menarik pada Thermomix TM6 ini adalah ianya menawarkan perkongsian resepi melalui platform Cookidoo secara global. Resepi ini boleh diakses terus melalui touch screen pada Thermomix tersebut. Anda pilih resepi dan boleh biarkan Thermomix anda masa secara automatik sehingga selesai.

Mudahnya Memasak Dengan Thermomix TM6

Jika berminat, anda boleh dapatkan Thermomix TM6 secara online dengan harga sekitar ~RM6,988 di platform Lazadan dan Shopee. Selain itu, anda juga boleh dapat support group daripada seller shopee tersebut untuk ketahui lebih lanjut cara guna, resepi, update dan sebagainya. Jika berminat boleh klik pautan dibawah

Shopee/cart/button/  Lazada/cart/button/#1E90FF

Anda boleh dapatkan sebuah Thermomix di dapur anda. Si suami juga boleh buatkan ianya sebagai hadiah untuk si isteri atau boleh hadiahkan kepada ibu anda. Kerja dapur lebih mudah dan cepat disiapkan dengan Thermomix TM6 selepas ini.

Post a Comment

Previous Post Next Post