Saksikan Drama Ramadani, Lakonan Syamsul Yusof Di TV3

saksikan drama Ramadan di Tv3

Drama (4 episod) siri pendek, Ramadani merupakan sebuah drama televisyen Malaysia yang akan menemui penonton mula 18 April 2021 melalui saluran TV. Gurau Je, Bukan Nakal Pun

Nampaknya abang kawasan dah baik jadi seorang bapa la.  Syamsul Yusof sepertinya merupakan drama pertama beliau daripada arahan Eoon Shuhaini bersama-sama pelakon lain seperti Nik Adam Mika, Dhia Irdina, Hannah Delisha dan ramai lagi.

Pelakon

Drama Ramadani menampilkan barisan pelakon yang tidak kurang hebatnya. Selain daripada Syamsul Yusof, kita ada Bella Astillah, Azlle Khairi, Hannah Delisha, Nik Adam Mika, Dhia Irdina, Ummar Dzarif, Adrianna Qasmia dan ramai lagi.

saksikan drama Ramadan di Tv3

Pengarah Dan Produksi

Drama ini diterbitkan menerusi syarikat produksi Saphire Screen Sdn. Bhd. melalui Datuk Hasniza Nordin sebagai penerbit. Eoon Shuhaini bertanggungjawab sebagai pengarah dan Azlina Pa'wan bagi menyiapkan penulisan skrip.

Sinopsis Drama Ramadani

Drama Ramadani mengisahkan tentang seorang anak lelaki yang dimanjakan oleh bapanya. Mohd Ramadani (Nik Adam Mika) seorang kanak-kanak lelaki berusia 10 tahun merupakan anak kepada seorang ahli perniagaan, Tuan Rahmat (Syamsul Yusof).

Dia sangat dimanjakan oleh ayahnya dan dijaga oleh pengasuh. Namun, pengasuh yang ditugaskan untuk menjaga Ramadani sering bertukar kerana tidak ada seorang pengasuh pun yang dapat bertahan dengan sikap dan perangai Ramadani

Tidak sehingga, ayahnya membawa pulang dua adik-adik gelandangan, Faizal (Ummar Dzariff) dan Mira (Dhia Irdina) yang menyebabkan hidup Ramadani mula berubah.

Apakah perubahan yang berlaku terhadap Ramadani? Apakah kesudahan drama ini? Saksikan kesemua episod di TV3

saksikan drama Ramadan di Tv3

saksikan drama Ramadan di Tv3

Waktu Tayangan

Sempena Ramadan, TV3 bawakan sebuah mini drama 4 episod, Ramadani yang akan mula bersiaran pada 18 April ini, setiap hari Ahad, jam 9 malam hanya di saluran TV3. Anda juga boleh tonton online di Tonton atau menerusi laman Youtube TV3 Malaysia.

Tonton Semua Episod Drama Ramadani 

Drama Ramadani EPISOD 1

Drama Ramadani EPISOD 2

Drama Ramadani EPISOD 3

Drama Ramadani EPISOD 4 (Akhir)

Post a Comment

Previous Post Next Post