10 Perfume Lelaki Popular Patut Anda Cuba Tahun 2024

10 Perfume Lelaki Yang Popular Patut Anda Cuba Untuk Tahun 2021

Jika anda sedang mencari perfume, fregrance atau minyak wangi, disini kami senaraikan 10 jenis perfume yang popular yang anda boleh cuba. Katanya, perfume-perfume ini juga baunya disukai oleh kaum wanita tau. Jadi single man di luar sana, boleh dapatkan sebotol.

Minyak wangi merupakan antara aksesori penting kepada lelaki. Ianya memberi gambaran awal bagaimana lelaki tersebut mengayakan diri dan sekali gus menunjukkan lelaki itu pembersih dan tidak suka kepada bau-bau busuk dan tidak menyenangkan.

{tocify} $title={Table of Contents}

Ini pastinya memberikan keselesaan kepada orang sekeliling. Dah kalau bau busuk, siapa je nak dekat kan. Oleh itu, pengguna twitter @/farithmornias ada sediakan 10 perfume lelaki yang terbaik untuk anda cuba dan katanya baunya juga disukai oleh kaum wanita.

Perfume Terbaik Untuk Tahun 2024

Yang terbaik pastinya perfume original, oleh itu, disediakan juga link pembelian jika anda berminat untuk dapatkan mana-mana minyak wangi di dalam senarai ini.

1.  Dior SAUVAGE EDT

Dior SAUVAGE EDT

Perempuan suka gila dengan bau minyak wangi ini bila dipakai oleh lelaki. Bau yang clean dan segar untuk disembur pada badan.

Link Pembelian : Shopee | Lazada

2.  ARMANI CODE ABSOLU

ARMANI CODE ABSOLU

Sweetness from tonka bean, vanilla with the hint of leather dekat base. Kalau nak bau macam Chris Pine, try la ni. Boleh juga tengok review disini.

Link Pembelian : Shopee | Lazada

3.  YSL LA NUIT DE LHOMME

YSL LA NUIT DE LHOMME

Cardamom BOMB! Super sexy, ALL TIME FAVOURITE for date occasion. You will never go wrong kalau pakai ni pergi candle light dinner. Untuk review, boleh tengok sini.

Link Pembelian : Shopee | Lazada

4.  ACQUA DI GIO PROFUMO

ACQUA DI GIO PROFUMO

Bau-bauan mewah untuk anda tampak lebih yakin. Rich guy, dominant, more to orang yang ada pendirian dalam hidup. Very VERSATILE and sangat sesuai untuk keadaan cuaca disini. Full review disini.

Link Pembelian : Shopee | Lazada

5.  BLEU DE CHANEL EDT

BLEU DE CHANEL EDT

Rasanya mesti dah ramai biasa dengar nama fragrance BLEU ni kan. Bau maskulin sangat sesuai untuk lelaki. Anytime, anywhere, any occasion, mmg 10/10. Bau fresh zesty lemon & grapefruit in the opening, with a powerful dominant of woodsy and incense dekat base. Review perfume ini disini.

Link Pembelian : Shopee | Lazada

6.  DOLE & GABBANA THE ONE EDP

DOLE & GABBANA THE ONE EDP

Tobacco and amber. Senang cerita, ni worth the blind buy! Dia sweet and dense, lepastu this kind of scent profile, 90% of the ladies will go.

Link Pembelian : Shopee

7.  SPICEBOMB EXTREME

SPICEBOMB EXTREME

Tobacco, cloves and vanilla. Hands down my favourite tobacco scent, dethroned HEROD (RM700), THE ONE (weak performance), Pure Havane (Tobacco honey). Perfect for cold weather. Hujan kilat kat luar, pakai ni sambil netflix and chill.

Link Pembelian : Shopee | Lazada

8.  AZZARO WANTED BY NIGHT

AZZARO WANTED BY NIGHT

Underrated gila. Cumin and cinnamon bomb, slightly bubblegummy sweet! Macam tak sexy? You are wrong! It smells INCREDIBLE! With powerful performance yg simply 9-10 hours

Korang pakai ni pergi date night, girlfriend org lain pun tgok korang.

Link Pembelian : Shopee | Lazada

9.  VERSACE EROS FLAME

VERSACE EROS FLAME

Orange+Vanilla+Lemon+Tonka Bean. Tak tau nak cakap apa. The best EROS dalam Eros Flanker. I suggest you this one, over the blue one! 10hours+. Much more creative dan ter amat MASS PLEASING!

Link Pembelian : Shopee | Lazada

10.  ULTRA MALE BY JPG

ULTRA MALE BY JPG

Korang yang nak jadi badb0y, boleh try ni. Sweet bubblegummy vanilla, with fruity pear as its main character! Untuk review, boleh tengok di youtube.

Link Pembelian : Shopee | Lazada

Post a Comment

Previous Post Next Post