15 Hadiah Kahwin Menarik Untuk Pengantin Harga Bawah RM100

hadiah kahwin bawah harga rm100

Ada rakan atau kawan anda yang akan berkahwin tidak lama lagi dan anda sedang mencari hadiah untuk mereka? Disini kami cadangkan 15 hadiah kahwin yang menarik untuk pengantin baru dengan harga bawah RM100 untuk tahun 2022.

Salah satu tanda penghargaan dan ucapan tahniah kepada rakan yang berkahwin selain menghadiri kenduri atau majlis mereka adalah pemberian hadiah perkahwinan. Mungkin ianya tidak mahal tetapi sedikit sebanyak memberikan kegembiraan kepada pasangan raja sehari.

Tapi dalam perbelanjaan pastinya perlu difikirkan juga berkaitan kos. Mungkin kewangan kita terhad tetapi kita juga ingin memberikan sesuatu kepada teman kita. Jadi jangan risau, disini terdapat 15 cadangan hadiah kahwin menarik dengan nilai harga bawah RM100 sahaja.

Senarai 15 Hadiah Kahwin Dengan Harga Bawah RM100

Cadangan ini disertakan dengan link pembelian Shopee dan Lazada. Jika berminat, anda boleh klik dan terus buat pembelian atau boleh buat penghantaran terus ke rumah pengantin kan.

1)  Pyjamas couple

Pyjamas couple

Belikan hadiah baju tidur atau pyjamas 2 pasangan bagi pasangan pengantin yang baru berkahwin sebagai tanda ucapan tahniah. Sangat berguna dan boleh dibawa tidur kan.

Harga : RM19.20 - RM23.00

⏩ Beli Sini :【Shopee】【Lazada

2)  HOOGA wall clock

HOOGA wall clock

Sebagai cadangan untuk jam dinding, boleh beli jenis Hooga atau mana-mana jenama yang terbaik. Jenama Hooga ini memberikan bentuk yang unik kepada wall clock juga sesuai dibuat hadiah.

Harga : RM80

⏩ Beli Sini :【Shopee】【Lazada

3)  Luggage from Universal Traveller

Luggage

Orang dah kahwin mesti akan pergi bercuti untuk honey moon kan. Dengan hadiah yang anda beri seperti luggage ini lagi memudahkan pasangan pengantin untuk menyimpana pakaian didalamnya.

Harga : RM99.00

⏩ Beli Sini :【Shopee】【Lazada

4)  Giselle Hand Blender

Giselle Hand Blender

Hadia perkahwinan seterusnya merupakan barangan dapur. Boleh bagi hand blender, dengan saiz yang kompak dan mudah digunakan terutamanya kalau nak buat air jus buah kan.

Harga : RM89.99

⏩ Beli Sini :【Shopee】【Lazada

5)  BBQ Grill & Steambot Hot Pot

BBQ Grill & Steambot Hot Pot

Selain itu, sebagai cadangan untuk hadiah kahwin, anda boleh bagi set BBQ Grill & Steambot Hot Pot ini dengan harga kurang daripada RM100. Boleh digunakan untuk buat bbq dan dalam masa yang sama buat steambot juga. 2-in-1. Dan makan sama-sama juga.

Harga : RM62.00

⏩ Beli Sini :【Shopee】【Lazada

6)  Hair dryer Philips

Hair dryer Philips

Barangan elektrik seperti hair dryer juga sangat baik untuk dijadikan hadiah. Ini kerana terutamanya perempuan akan terlebih dahulu mengeringkan rambut sejurus selapas mandi. Boleh bagi hadiah jenama Philips ni.

Harga : RM45.00

⏩ Beli Sini :【Shopee】【Lazada

7)  Tudung Saji Bertingkat

Tudung Saji Bertingkat

Sekarang tengah viral orang dah tak guna tudung saji tradisional yang besar tu, sekarang guna tudung saji bertingkat yang pastinya lebih jimat ruang. Harga pun tak sampai RM100 pun.

Harga : RM45.50

⏩ Beli Sini :【Shopee】【Lazada

8)  Philips Toaster

Philips Toaster

Hadiah pembakar roti jenama Philips ini. Bukan sahaja anda boleh bakar roti seperti biasa tetapi boleh panas kan croissant juga pada bahagian atas. Perkakas elektrik 2 dalam 1.

Harga : RM97.00

⏩ Beli Sini :【Shopee】【Lazada

9)  Sejadah Sandar

Sejadah Sandar

Hadiah perkahwinan seterusnya adalah sejadah sandar sesuai digunakan pada bila-bila masa. Paling sesuai ketika menungguh waktu maghrib dan insyak tetapi tidak mahu berganjak dari sejadah. Boleh baca Quran sambil sandar di atas sejadah ni. Lebih selesa la kan.

Harga : RM46.00

⏩ Beli Sini :【Shopee】【Lazada

10)  MIDEA Vacuum Cleaner

MIDEA Vacuum Cleaner

Vakuum jenama Midea ini boleh digunakan secara handheld atau menggunakan batang panjang yang disediakan terutamanya jika nak capai pada bahagian-bahagian yang jauh seperti bawah kerusi. Ada ni boleh la bersihkan rumah hari-hari.

Harga : RM94.90

⏩ Beli Sini :【Shopee】【Lazada

11)  6 in 1 Sandwich Maker

6 in 1 Sandwich Maker

Sebenarnya, ia bukan sahaja boleh buat sandwich tetapi boleh buat sehingga 6 jenis menu seperti waffle, grill donut, tart dan sebagainya. Boleh bagi hadiah kepada mereka yang baru bermula membentuk sebuah keluarga seperti pasangan pengantin baru. Tetapi harga lebih sedikit daripada RM100.

⏩ Beli Sini :【Shopee】【Lazada

12)  Pensonic Food Steamer

Pensonic Food Steamer

Perkakas dapur seterusnya adalah food steamer. Boleh kukus makanan kegemaran atau mungkin boleh panaskan makanan dengan hanya menggunakan steam sahaja. Lagi pula saiz nya sehingga 9L tau. Besar juga.

Harga : RM95.00

⏩ Beli Sini :【Shopee】【Lazada

13)  6-in-1 Cadar Bedsheet

6-in-1 Cadar Bedsheet

Pengantin baru mestilah menggunakan atleast katil queen kan. Boleh hadiahkan cadar tilam dengan corak dan warna yang cantik. Murah je.

RM33.90

⏩ Beli Sini :【Shopee】【Lazada

14)  Khind Coffee Maker

Khind Coffee Maker

Coffer lover ni memang suka la kalau ada sebiji coffee maker kat rumah. Boleh brew kopi pada bila-bila masa sahaja. Beli jenama yang lebih dipercayai seperti Khind ni. Memang berbaloi la.

RM89.90

⏩ Beli Sini :【Shopee】【Lazada

15)  Portable Bluetooth Air Diffuser

Portable Bluetooth Air Diffuser

Pada air diffuser ni juga terdapat fungsi speaker yang boleh dimainkan lagu padanya. Sambil mewangikan bilik dengan diffuser, boleh pasang lagu romantik. Ini cadangan hadiah kahwin terakhir untuk pengantin baru dibawah harga RM100.

Harga : RM59.90

⏩ Beli Sini :【Shopee】【Lazada

Dengan senarai hadiah kahwin yang menarik untuk pengantin ini pastinya akan memberikan anda idea dan cadangan untuk diberikan kepada raja sehari nanti.

Post a Comment

Previous Post Next Post