Saksikan Vokal Mania TV3 Setiap Minggu Pertembungan Antara Amatur Dan Penyanyi Profesional

saksikan vokal mania tv3

Jangan lupa saksikan program terbaru Vokal Mania TV3 menampilkan pertandingan nyanyian antara penyanyi profesional dan amatur untuk 9 minggu.

Vokal Mania menampilkan 24 penyanyi amatur (rookie) untuk bertarung dengan 4 penyanyi popular (Iidol) setiap minggu secara solo atau duet bagi mengumpul mata. Mereka akan di adili oleh barisan juri tetap dan juga undian awam (70/30). Daripada 24 peserta ini, setiap minggu hanya 4 penyayi sahaja yang akan bertarung bersama penyanyi profesional.

Jadi antara 24 peserta terpilih (Rookie) bagi program Vokal Mania TV3 ini ialah Afieq Shazwan, Danial Chuer, Aisha Retno, Tuah Adzmi, Fatin Afeefa, Wafariena, Daniesh Suffian, Alif Kadim, Nuha Bahrin, Zetty Rashid, Yuveena, Fiera, Erin, Eranzz Lambert, Aufahanie, Razak A'ai, Qiem Churros, Nisha Haque, Zareef Sein, Hakeemzamall, Nursyafiqnaser, Aedy Kama, Hariz Daniel dan Daus Husny. Manakala bagi 4 penyanyi profesional (Idol) tersebut ialah Aina Abdul, Indah Ruhaili, Tomok dan Lan Solo.

idol vokal mania tv3

Mereka semua akan di adili oleh juri tetapi iaitu Misha Omar dan Yusry Abdul Halim. Jadi jika ada anda rasakan peserta rookie patut menang Rookie Star Award setiap minggu, anda juga boleh tentukan melalui undian online.

Bagi pemenang mingguan, mereka akan menerima wang tunai berjumlah RM1000 sehingga berjaya ke peringkat akhir bagi merebut ganjaran wang tunai sebanyak RM50,000 bagi kalangan Idol dan RM30,000 bagi kalangan Rookie termasuk rakaman sebuah lagu dan sebuah muzik video.

Vokal Mania akan diserikan lagi dengan kehadiran Dato' AC Mizal sebagai pengacara setiap minggu serta dibantu oleh Azira Shafinaz sebagai hos bersama. Untuk maklumat lanjut berkaitan Vokal Mania, boleh terus layari www.xtra.com.my/vokalmania/

saksikan vokal mania tv3

saksikan vokal mania tv3

Waktu Tayangan

Jadi jangan lepaskan peluang untuk saksikan Vokal Mania secara langsung dibawa dari Sri Pentas 2, Plaza Alam Sentral, Shah Alam pada setiap Sabtu, jam 9 malam di TV3. Selain itu, anda juga boleh strim secara percuma menerusi Youtube TV3 Malaysia.

Konsert Vokal Mania TV3 Setiap Minggu 

Minggu 1

Senarai Rookie : Aisha Retno, Wafariena, Tuah Adzmi, Alif Kadim
Pemenang Rookie Star Award : Aisha Retno

Konsert Vokal Mania - Minggu 1

Minggu 2

Senarai Rookie : Daniesh Suffian, Fiera, Razak A'ai dan Nuha Bahrin
Pemenang Rookie Star Award : Nuha Bahrin

Konsert Vokal Mania - Minggu 2

Minggu 3

Senarai Rookie : Aufa Hanie, Hakeem Zamall, Nur Syafiq Naser, Qiem Churros 
Pemenang Rookie Star Award : Qiem Churros

Konsert Vokal Mania - Minggu 3

Minggu 4

Senarai Rookie : Aedy Kama, Fatin Afeefa, Danial Chuer, Nisha Haque
Pemenang Rookie Star Award : Danial Chuer

Konsert Vokal Mania - Minggu 4

Minggu 5

Senarai Rookie : Afieq Shazwan, Hariz Danial, Yuveena, Zareef Sein
Pemenang Rookie Star AwardAfieq Shazwan

Konsert Vokal Mania - Minggu 5

Minggu 6

Senarai Rookie : Daus Husny, Erin, Eranzz Lambert, Zetty Rashid
Pemenang Rookie Star Award : Daus Husny

Konsert Vokal Mania - Minggu 6

Minggu 7 (Separuh Akhir)

Senarai Rookie : Aedy Kama, Afieq Shazwan, Aisha Retno, Eranzz Lambert, Yuveena, Daus Husny, Alif Kadim dan Danial Chuer

Konsert Vokal Mania - Minggu 7

Minggu 8 (Akhir)

Senarai Rookie
Juara Idol :
Juara Rookie :

Konsert Vokal Mania - Akhir

Post a Comment

Previous Post Next Post