Anda Boleh Strim Kampung People 2 Full Episod Di Aplikasi iQIYI Secara Percuma

Anda Boleh Strim Kampung People 2 Full Episod Di Aplikasi iQIYI Secara Percuma

Drama yang pernah menjadi fenomena sebelum ini kini kembali dengan Kampung People 2. Anda boleh tonton di TV3 atau strim full episod melalui aplikasi iQIYI secara percuma selepas habis tayangan di tv.

Sebuah lagi drama fenomena yang mendapat sambutan hebat daripada penonton selepas 7 Hari Mencintaiku 2 dan kini pula Kampung People 2. Drama Kampung People musim kedua ini merupakan kesinambungan daripada Kampung Peole musim pertama sebelum ini yang mendapat sambutan yang baik daripada peminat drama melayu tempatan.

Untuk musim kedua, drama ini masih mengekalkan barisan pelakon asal drama dan beberapa watak tambahan seperti kehadiran ibu Mona iaitu Dona yang dilakonkan oleh Adibah Noor.

Anda boleh tonton di TV3 melalui slot Lestary atau strim secara percuma melalui www.iq.com atau aplikasi iQIYI. Anda boleh cuba akaun VIP secara percuma untuk permulaan dengan klik pautan ini.

Anda Boleh Strim Kampung People 2 Full Episod Di Aplikasi iQIYI Secara Percuma

Sinopsis Kampung People 2

Genre : Komedi keluarga
Pengarah : Wan Hasliza Wan Zainuddin
Pelakon : Rashidi Ishak, Elly Mazlein, Riena Diana, Kamarul Eqisfshah, Hun Haqeem, Razak Ahmad, Fizz Fairuz, Shah Kimin, Namron, Adibah Noor

Kampung People 2 memaparkan kehidupan keluarga Razif lakonan Rashidi Ishak yang sudah kembali ke rutin hidup lama selepas Tuan Shuhaimi (Nam Ron) dipenjarakan dan Cengkih Manis dibubarkan. Namun, kini Razif tertekan dengan kos kehidupan yang tinggi di bandar. Razif mula merindui kehidupan di kampung.

Anda Boleh Strim Kampung People 2 Full Episod Di Aplikasi iQIYI Secara Percuma

Disebabkan rindu kepada Jaafar (Hun Haqeem) dan Laila (Riena Diana) berjaya meyakinkan bapanya untuk pindah semula ke kampung. Demi memujuk isterinya Mona (Elly Mazlien), Razif berbohong bahawa mereka masih diancam oleh Cengkih Manis. Jadi, mereka sekeluarga perlu pindah ke kampung dengan kadar segera.

Waktu Tayangan

Kampung People 2 akan mula bersiaran pada 17 April 2020 di slot Lestary di TV3. Tayangan akan disiarakan setiap rabu hingga jumaat pada jam 9 malam untuk 14 episod. Jika anda tidak berkesempatan, anda boleh strim online secara percuma di laman web www.iq.com atau melalui aplikasi iQIYI.

Anda boleh daftar akaun di iQIYI secara percuma atau klik pautan ini untuk dapatkan akaun VIP sebagai pemula dan nikmat pelbagai kandungan drama dan filem yang disediakan. Jika anda berminat, anda boleh langgan akaun VIP serendah RM8.90 sebulan.

Tonton Full Episod Drama Kampung People 2


Post a Comment

Previous Post Next Post