Panduan Dan Cara Jual Tudung Secara Online Dengan Betul

Cara Jual Tudung Secara Online Dengan Betul

Mungkin anda pernah menjual tudung tapi tak berjaya dan berkesan. Anda berada di tempat yang betul untuk ketahui cara jual tudung secara online dengan betul. Mungkin perkongsian ini dapat merungkai permasalahan yang membelenggu anda ketika ini.

Anda mengambil kesempatan dengan baik ketika zaman ini untuk menjual tudung secara online sahaja. Kaedah yang tepat dan pasti berkesan kalau betul cara. Tetapi hakikatnya, anda mungkin tidak mampu untuk meningkatkan jualan, mungkin kerana beberapa masalah yang anda tak perasan selama ini.

Atau mungkin anda juga kini sedang mencari peluang perniagaan yang menjana income atau pendapatan tambahan bagi menampung perbelanjaan diri dan keluarga. Tiba anda terfikir untuk menjual tudung kerana anda lihat banyak atau ramai orang menjual tudung dan berjaya. Jadi anda nak cuba juga. Anda datang sini.

Cara Jual Tudung Cara Founder Madihah Scarf

Cara Jual Tudung Secara Online Dengan Betul

Antara usahawan yang berjaya dalam perniagaan bisnes tudung ini adalah Madihah Mustafha iaitu merupakan Founder Madihah Scarf. Beliau berjaya dalam menjual tudung dalam masa sama dapat menghasilkan jenama tudung sendiri.

Sebelum dapat menghasilkan produk tudung sendiri, beliau bermula dengan menjual tudung sehingga mampu menjana keutungan sehingga RM15,000 sebulan tanpa premis. Katanya beliau bermula daripada zaman universiti lagi jual tudung. Kadang ada jual tudung dropship dan ada juga dapatkan stock untuk dijual terus.

BACAKenapa Pilih Untuk Berniaga Di Shopee? Ada Yang Mampu Jana Pendapatan Sehingga 4 Angka

Untuk rahsia semua ini, beliau ada kongsikan dengan orang cara jual tudung dengan betul tanpa premis pun. Perkongsian ini semua dimasukkan ke dalam sebuah eBook Bisnes Tudung: Cara Jual Tudung Untung RM15,000 sebulan dan cara untuk menghasilkan tudung jenama sendiri.

Cara Jual Tudung Secara Online Dengan Betul

Kandungan eBook Bisnes Tudung

Dalam eBook Bisnes Tudung ini, beliau kongsikan semua rahsiah yang beliau lalui selama menjual tudung sehingga berjaya. Antara kandungan yang anda dapat di dalam eBook ini adalah :

1.   Cara Menjual

Dalam eBook ini, Madihah ada ajarkan cara jual tudung dengan betul mengikut pengalaman bermula daripada 2012 lagi. Anda boleh dapatkan skill menjual dengan betul berkaitan perniagaan tudung ini.

2.   Golongan Sasaran

Dalam ini juga, anda diberikan 3 golongan sasaran terbesar dalam bisnes tudung. Katanya, anda boleh fokus 3 golongan ini sahaja untuk jual tudung.

3.   Supplier

Untuk anda menjual tudung, anda perlu dapatkan stock daripada supplier. Madihah kongsikan terus rahsia besar ni dengan senaraikan sehingga 5 pembekal atau supplier tudung yang dipercayai beserta no telefon dan alamat sekali weh.

4.   Tips Bergambar

Dah ada stock tudung, mestilah nak iklankan dan iklan mesti ada gambar. Dalam ni juga, madihah kongsiksn cara ambil gambar dengan teknik yang betul supaya nampak cantik dimata pelanggan. Jangan risau, beliau tak galakkan guna camera mahal-mahal pun. Guna telefon je pun boleh.

5.   Cara Letak Harga

Kalau dah ada stock, mesti kena letak harga berpatutan sesuai dengan kualiti. Kalau letak mahal, takut orang tak beli, takut jual murah, takut tiada untung. Dalam ini, akan dikongsikan cara dan teknik letak harga dengan betul

6.   Ayat Iklan

Teknik marketing atau pengiklanan pun diajar dalam eBook Bisnes Tudung ni. Tak perlu pening-pening, follow je arahan tersebut.

7.   Lubuk Jualan

Tak cukup dengan itu, tempat nak jual pun ada dalam eBook ini. Ada 10 lubuk jualan untuk anda menjual tudung dan stock yang anda ada.

8.   Packaging

Kalau kita jual secara online, pastinya pembungkusan ini penting untuk dihantar kepada customer. Pastikan barang atau tudung yang kita hantar tersebut sampai dengan selamat dan tudung masih cantik dan bersih.

9.   Penghantaran

Tak cukup dengan itu, anda boleh dapatkan kos penghantaran poslaju yang lebih murah dari kadar biasa beb. Lepas itu plak, pos laju siap boleh datang amik parcel kita di rumah terus. Tak perlu nak nak pos laju pun.

10.   Perkongsian Pengalaman

Akhir sekali, Madihah kongsikan pengalaman sendiri bermul daripada bawah sehingga berjaya menjana untung RM15,000. Ini bab paling hot sekali. Beliau kongsikan step-by-step dan strategi dalam jualan dan kaut keuntungan. Dari A-to-Z la senang cerita.


Jadi kesemua kandungan ini, anda boleh dapatkan dengan harga RM70 sahaja sekali bayar untuk eBook Bisnes Tudung ini. Seperti yang diberitahu, anda akan dapat 2 buah eBook dengan klik di pautan dibawah.

Cara Jual Tudung Secara Online Dengan Betul

Tidak cukup dengan 2 buah eBook tersebut, anda akan dihadiahkan 3 lagi buku iaitu Produk Killer Musim Raya, Tips Nasihat & Motivasi Bisnes dan Dropship Tudung.

Madihah juga mulakan dengan dropship je tau. Jadi jangan lupa dapatkan eBook Bisnes Tudung ini dengan RM70 sahaja anda dapat total 5 buah eBook. Pasti berbaloi kan.

Cara Jual Tudung Secara Online Dengan Betul

Post a Comment

Previous Post Next Post