Cara Mula Bisnes Bakeri Dari Rumah Mampu Peroleh Hingga 4 Angka Sebulan

panduan bisnes bakeri dengan mudah dari rumah

Di kala era ekonomi tidak menentu ini tahun 2021 ini, rasanya kita perlu cari pendapatan sampingan dan sebagai contoh boleh mulakan bisnes bakeri dengan hanya dari rumah sahaja. Perniagaan ini mampu meraih sehingga 4 angka sebulan tau.

Dengan ekonomi tidak menentu, barang naik dan ditambah pula dengan musim pandemik COVID-19 ini, pastinya pendapatan tetap kita tidak cukup lagi-lagi jika mempunyai tanggungan atau anak yang ramai.

Dengan tidak mengharapkan belas ehsan daripada orang lain, apa kata kita cari mata pencarian lain atau buat part time perniagaan sahaja. Tak perlu bajet besar, tak perlu sewa kedai pun, buat di rumah dan pastinya boleh spent time dengan anak-anak dan keluarga.

BACACara Memulakan Perniagaan Makanan Delivery Sendiri

Salah satu cara anda boleh berniaga daripada rumah adalah melalui bisnes bakeri. Buat kek, buat kuih, buat roti dan sebagainya yang rata-rata orang ramai cari kerana ianya adalah produk makanan. Tapi kenapa kena pilih Bisnes Bakeri berbanding daripada bisnes lain?
  • Kos Pemulaan Yang Kecil. Anda mulakan bisnes daripada rumah saja, jadi tak perlu sewa kedai, tak perlu peralatan yang besar dan mahal, pekerja lain. Boleh guna peralatan yang sedia ada di rumah sahaja. Jadi sudah jimat disitu
  • Tidak Perlu Terlalu Menjual. Tak ramai yang zero knowledge berkaitan ilmu menjual. Tambahan pula, nak menjual dengan orang ramai ni malu. Mesti ada dikalangan kita, tapi mesti juga buat jualan untuk peroleh keuntungan. Bisnes bakeri cukup sekadar tunjuk gambar dan bagi harga. Orang suka, mereka beli.
  • Buat Mengikut Tempahan. Ini adalah key point terpentin dalam bisnes bakeri ini. Ada customer request, baru kita start buat dan jual. Sekali gus mengelakkan daripada pembaziran dan tiada stok yang tidak dijual. Tak habis, tak perlulah nak buang makanan semua kan.
  • Hubungan Keluarga Terjamin. Sudah berada di rumah, pastinya kita dapat menjenguk sekali sekala anak-anak dan keluarga kita. Urusan kerja boleh buat, urusan keluarga juga boleh dipantau terus oleh kita. Boleh la juga bermain dengan anak-anak, lagi-lagi yang masih kecil.

Permintaan Yang Tinggi

Selain itu juga, permintaan produk bakeri ini sangat tinggi. Jika ada majlis perpisahan, ada orang minta buat kek, cupcake, Coklat Homemade, Kek Coklat, Kek Lapis, Kek Cheese, kuih-muih dengan sebagainya. Jika ada majlis perpisahan, ada majlis pekerja baru, majlis anak-anak akhir tahun, majlis hari jadi. Kesemua ini perlukan produk bakeri sedemikian.

Tambahan lagi, zaman PKP ni orang duduk rumah dan rasa nak makan saja. Inilah masa untuk anda tunjukkan bakat dan mula jual kek kepada mereka.

Bagaimana nak mula?

Ok dah nampak menarik dengan kelebihan bisnes bakeri ni kan. Tapi macam mana nak mula?

Apa yang perlu disediakan?

Kena daftar ke kalau berniaga ni?

Macam mana nak closed sale semua?

Apa peralatan yang perlu disediakan?

Kesemua permasalahan inilah akan terjawab bila anda dapatkan eBook Bisnes Bakeri : Panduan Bisnes Bakeri Dari Rumah. Tak perlu pening-pening dah fikir, kesemunya sudah tertulis disini.


Apa yang bagus sangat panduan Ini? Apa kandungan yang terdapat dalam eBook ini? Di dalamanya terdapat 10 bab berkaitan bisnes bakeri from A-to-Z.
  • Dalam buku ini, anda akan diajar cara pilih produk bagi bisnes bakeri anda (strategi pemilihan produk)
  • Kalau tak pandai nak bake. Ada juda disediakan senarai kelas untuk anda belajar. Jangan risau, ada tempat berbayar ada tempat percuma sahaja. Yang penting perlu tahu nak belajar apa sahaja
  • Dah pandai masak, kita akan ajar cara nak mula berniaga. Perlu pendaftaran perniagaan, buka akaun bank dan sebagainya. Supaya halal perniagaan anda tersebut
  • Akan juga disenaraikan peralatan yang anda perlukan beserta kos sekali
  • Cara tetapkan harga setiap produk bakeri yang anda ada
  • Anda juga akan didedahkan dengan teknik promosi secara online dan offline. Lagi senang orang jumpa bisnes bakeri anda ni.
  • Dalam buku ini juga, penulis akan dedahkan dan cara anda peroleh sekurang-kurangnya RM2000 sebulan. Banyakkan! Dengan duduk rumah dan menjual kek sahaja dah boleh peroleh pendapatan sedemikian

Jadi banyak-banyak tips ni, mesti mahal kan harga dia. Jangan risau, penulis memberikan hadiah yang sangat berpatutan. Anda boleh dapatkan Panduan Bisnes Bakeri ini dengan harga RM30 sahaja tau. Ya! RM30 sahaja!

Anda boleh mula beli dengan klik gambar dibawah

panduan bisnes bakeri dengan mudah dari rumah

Sebelum anda membeli, ada seperkara lagi. Dengan bayaran RM30 tersebut, anda bukan sahaja dapat sebuah eBook tetapi ada tambahan 3 lagi eBook iaitu 5 Bahan Asas Bakeri, Resepi 10 Produk Bakeri Terlaris dan Info Lengka Tentang Roti. Resepi & Cara Membuatnya

panduan bisnes bakeri dengan mudah dari rumah

Dengan RM30 tersebut anda mendapat 4 buah eBook secara total. Berbaloi-baloi kan. Tempat mana lagi yang boleh ditawarkan dengan harga sedemikian.

Mereka juga memberikan kepuasan 100% atau wang anda dikembalikan.

Jadi tunggu apa lagi, bertindak sekarang! Dapatkan Panduan Khas Bisnes Bakeri Terus Dari Rumah Sahaja. 

Post a Comment

Previous Post Next Post