Tonton Drama Adellea Sofea Kesemua Episod Disini

Tonton Drama Adellea Sofea Kesemua Episod Disini

Anda boleh tonton drama Adellea Sofea daripada slot Akasia yang ditayangkan di TV3. Drama ini antara yang mendapat tarikan dan tontonan yang ramai daripada peminat yang tersendiri. Setiap kali tayangkan pastinya trending di Twitter dengan #AdelleaSofea daripada pengguna di sana.

Drama ini telah ditayangkan di TV setiap Isnin hingga Jumaat bermula 7 malam hingga 8 malam. Drama ini mengandungi 28 episod kesemuanya. Anda boleh saksikan disini.

Sinopsis Ringkas Adellea Sofea

Firdhaus terdesak inginkan dadah hinggakan terpaksa berjumpa dengan Suzie untuk mengambil dadah itu, tetapi dalam masa yang sama Suzie cuba menggoda Firdhaus. Sofea terdengar perbualan Ikram dengan Firdhaus yang Firdhaus inginkan anak dan ia membuatkan Sofea kecewa kerana tidak dapat memberi anak kepada Firdhaus. Ilya pula kecewa dengan perangai Karl yang tidak pernah berubah, hinggakan dia ingin bercerai tapi dia takut rahsia abangnya dibongkar kan oleh Karl kepada Izham dan Fauziah. Firdhaus menipu Sofea yang dia ada kelas ganti dan Karl memberitahu Sofea tempat Firdhaus berjumpa dengan kawan-kawannya. Fauziah dan Izham bergaduh disebabkan Fauziah selalu membela anak-anaknya.


Pelakon Yang Terlibat

Mira Filzah, Ungku Ismail Aziz, Bella Dally, Jasmine Suraya, Fizo Omar, Josiah Hogan, Iman Zulkarnain, Roy Azman, Fazlina Ahmad Daud, Cassia Iman, Kazar Saisi, Sharisa Haris

Tonton Kesemua Episod Adellea Sofea

Tonton Drama Adellea Sofea Kesemua Episod Disini




Post a Comment

Previous Post Next Post