Kini Anda Boleh Whatsapp Terus Kepada CIMB

Kini Anda Boleh Whatsapp Terus Kepada CIMB

Sekarang kita lihat banyak syarikat yang telah memperkenalkan sistem perhubungan melalui aplikasi Whatsapp sahaja. Nampaknya CIMB juga tidak ketinggalan. Kini mereka telah melancarkan secara rasmi akaun Whatsapp CIMB kepada orang ramai khususnya bagi pengguna yang menggunakan dan mempunyai akaun CIMB.

Dengan perkenalan CIMB Whatsapp ini, kerja kita akan menjadi lebih mudah. Tidak perlu lagi menghantar email untuk ketahui beberapa perkara yang tidak musykil atau tidak tahu kepada pihak CIMB

Antara Ciri Terdapat Pada CIMB Whatsapp

Antara ciri yang diperkenalkan menerusi CIMB Whatsapp ini adalah :
  1. Anda boleh tontong How-To videos seperti cara daftar CIMB Clicks. Anda boleh ikuti tutorial yang diberi
  2. Anda juga boleh ketahui status permohonan seperti pinjaman peribadi / Kewangan dan permohonan kad kredit
  3. Anda juga boleh whatsapp dan tanyakan lokasi Brach dan lokasi ATM yang berada berdekatan dengan lokasi anda
  4. Anda juga boleh semak rates yang disediakan di CIMB. Anda boleh semak kadar tukaran wang, deposit tetapi, harga emas dan sebagainya

Dan banyak lagi ciri dan perkhidmatan yang akan disediakan oleh pihak CIMB dari masa ke semasa. Ini yang diberitahu oleh pihak CIMB sendiri.

Berita baik sempena pelancaran CIMB Whatsapp ini, mereka akan hadiahkan voucer RM10 Lazada kepada mereka yang bertuah. Untuk melayakkan anda menerima voucer ini, anda hanya perlu Whatsapp CIMB Malaysia dan jawab soalan mudah sebelum 31 Januari 2020 dan berpeluang memenangi e-vouvcer RM10 Lazada. 


Klik Sini : CIMB Whatsapp

Post a Comment

Previous Post Next Post