Cara Buat Duit Online Dalam USD Dengan Dropship Untuk Tahun 2021

Cara Buat Duit Online Dalam USD Dengan Dropship Untuk Tahun 2020

Anda mungkin biasa dengar ramai ramai yang mula buat duit online secara dropship tetapi mungkin jarang dengar mereka yang buat duit online secara dropship dalam matawang USD.

Ya, iainya merupakan matawang USA dengan menggunakan Dollar. Jika dibandingkan dengan nilai matawang Ringgit Malaysia dan untuk lebih mudah USD1 =  RM4. Ini bermakna anda boleh peroleh 4 kali ganda dengan setiap jualan yang diperoleh.

BACACara Memulakan Perniagaan Makanan Delivery Sendiri

Itu yang ingin kami kongsikan disini iaitu dengan buat duit secara online melalui sistem dropship sahaja. Ini bukan skim tau, ini perniagaan. Anda jual ada untung, tiada jualan, tiada keuntungan.

Sistem Dropship

Untuk yang tidak tahu sistem dropship ini dalam dalam bahasa mudah, anda tidak perlu simpan stok, anda tidak perlu bungkus dan buat penghantaran (postage) yang mana semuanya diuruskan oleh pengeluar dan tak perlu modal besar. Tugas anda hanya dapatkan maklumat pembeli dan buat pesanan melalui pengeluar.

Jadi anda tak pening, kalau stok tak habis, kalau barang tak sampai. Semuanya diuruskan oleh pihak pengeluar. Fokus anda 99% adalah pada jualan sahaja. 

Cara Buat Duit Online Dalam USD Dengan Dropship Untuk Tahun 2020

Ditambah pula dengan jualan menggunakan matawang USD, sistem dropship ini pastinya akan memberikan keuntungan 4 kali berbanding Ringgit Malaysia.

Tapi Bagaimana Caranya?

Inilah yang dikongsikan oleh Tuan Herman, dimana beliau berjaya jalankan perniagaan online secara dropship menggunakan matawang USD melalui platform Shopify. Shopify ni apa pula?

Shopify ini merupakan sebuah platform e-commerce terbaru yang mana anda boleh jual apa sahaja barang secara online dan ianya menggunakan USD.

Tuan Herman pernah peroleh lebih USD1k sehari hasil jualan secara dropship sahaja melalui Shopify ini. Anda tengok sendiri bukti jualan yang pernah beliau peroleh selama kecimpung dalam perniagaan sebagai e-commerce seller. Sekali lagi, ini bukan skim, ini adalah perniagaan.

Cara Buat Duit Online Dalam USD Dengan Dropship Untuk Tahun 2020

Cara Buat Duit Online Dalam USD Dengan Dropship Untuk Tahun 2020

Jika ini income harian, bagaimana pula dengan mingguan dan bulanan? Anda boleh kira sendiri. Jika jualan adalah USD1k, dengan 4 kali ganda dengan nilai tukaran wang, beliau peroleh RM4000 sehari kan.

Kesemua hasil ini adalah melalui sistem dropship yang anda tak perlu simpan barang dan jualannya melalui platform Shopify. 

Nak tahu apa rahsia beliau disebalik kejayaan ini?

Macam mana dia boleh jual benda 'simple' sahaja, tapi ramai customer seluruh dunia membeli daripadanya. Apa teknik yang digunakan? Bagaimana dia target pelanggan di seluruh dunia yang pastinya kuasa pembelian dieorang lebih tinggi.

Semua teknik ini ada disediakan di dalam Rahsia Shopify - Jana USD3-4 angka melalui sistem Dropship sahaja.

Cara Buat Duit Online Dalam USD Dengan Dropship Untuk Tahun 2020

Lebih menarik lagi, ianya bukan e-book tetapi adalah dalam bentuk online video. Ini bermakna, anda boleh dengar bila-bila masa sahaja. Anda boleh dengar masa sebelum tidur, masa menunggu bas, masa naik LRT dan sebagainya. Berbeza dengan eBook kan.

Sebagai pencerahan awal, Tuan Herman kongsikan pengalaman beliau menerusi video ini dalam 5 modul iaitu :

  1. MODUL 1 - Perkongsian sistem dropship yang digunakan
  2. MODUL 2 - Kajian produk. Ketahui produk mana yang lebih mendapat sambutan dan jualan
  3. MODUL 3 - Bina kedai Shopify. Tak perlu cari tutorial Youtube, kat sini akan diajar semuanya
  4. MODUL 4 - Strategi pengikalanan FB. Untuk bawa pelanggan buat pembelian di kedai Shopify kita
  5. MODUL 5 - Urus operasi. Bagaimana nak ambil order, buat pesanan pada supplier dan sebagainya.

Jadi kesemua ini, anda boleh dapatkan melalui pautan dibawah iaitu Rahsia Shopify melalui sistem Dropship yang dikongsikan sendiri pengalaman bersama bukti kejayaan. 

Cara Buat Duit Online Dalam USD Dengan Dropship Untuk Tahun 2020

Kami sudah sediakan platform, jadi terserah kepada anda untuk buat keputusan. Inilah antara cara buat duit online dalam USD dengan sistem Dropship sahaja untuk tahun 2021 ini.

Post a Comment

Previous Post Next Post