Voucher Foodpanda Ogos 2022 & Kod Promo

Senarai Kod Promo Dan Voucher Foodpanda Untuk Ogos 2022

Tahun 2022, bulan baru pastinya Foodpanda tidak terlepas untuk kongsikan segala promosi termasuk baucer dan kod promo bagi semua pengguna.

Untuk bulan Ogos ini, jangan terlepas untuk dapatkan lebih diskaun daripada kod promo yang diberi oleh Foodpanda jika anda buat pesanan makanan melalui aplikasi.

Sedikit sebanyak, anda boleh dapatkan potongan harga yang pastinya dapat menjimatkan perbelanjaan harian dikala peralihan endemik yang sepertinya tidak pernah tamat ini.

Nak lebih jimat lagi, jangan lupa untuk daftar dengan Shopback - DAFTAR SINI dan dengan setiap pesanan di Foodpanda anda akan peroleh cashback. Jimat selagi boleh kan.

Kod Baucar, Promosi dan Kod Promo Foodpanda Untuk Ogos 2022

Senarai kod promo dan voucher yang dikongsikan ini adalah terhad untuk setiap pengguna dalam sehari. Jadi siapa cepat, dia dapat.

Selain itu, anda perlu baca syarat-syarat yang ditetapkan supaya kod yang digunakan ianya padan dan sesuai untuk pesanan makanan dibuat.

Jika anda masih tiada akaun Foodpanda, anda boleh daftar terlebih dahulu - DAFTAR SINI kemudian ikuti langkah ini iaitu cara menggunakan kod promo Foodpanda di aplikasi.

Berikut merupakan senarai tawaran diskaun, voucher dan kod promosi daripada Foodpanda sepanjang bulan Ogos 2022:

*Klik pada gambar promo untuk lebih jelas

Kod Promo 1

Senarai Kod Promo Dan Voucher Foodpanda Untuk Ogos 2022

Promosi 

Senarai Kod Promo Dan Voucher Foodpanda Untuk Ogos 2022

Kod Promo 2

Senarai Kod Promo Dan Voucher Foodpanda Untuk Ogos 2022

Untuk maklumat lanjut, pergi ke Foodpanda foodpanda.my/contents/deals

Post a Comment

Previous Post Next Post