Senarai Harga Tiket Feri Langkawi Terbaru Tahun 2024

Senarai Harga Tiket Feri Langkawi Terbaru Tahun 2023

Pulau Langkawi antara destinasi paling popular di Malaysia untuk anda datang dan bercuti bersama keluarga atau kawan-kawan bagi nikmati keindahan dan keistimewaan pulau tersebut.

Terdapat pelbagai aktiviti yang anda boleh buat di Pulau Langkawi antaranya Parasailing, lakukan aktiviti lasak, nikmati pemandangan dengan menaiki helicopter, menaiki cable car dan aktiviti kayak.

Selain itu juga, anda boleh lawati muzium 3D, Underwater World, nikmati makanan seafood yang segar dan pastinya shopping di sebuah pulau bebas cukai tersebut.

⏩ Dapatkan Pakej Jimat Tempat Menarik Di Pulau Langkawi - DISINI

Dengan itu pastinya akan mampu menarik minat orang ramai baik dalam negara mahupun luar negara untuk datang ke Pulau Langkawi dan merasai pengalaman tersebut yang pastinya tidak akan dilupakan selepas pulang kelak.

Jadi untuk datang ke Pulau Langkawi, terdapat 2 cara iaitu sama ada menerusi penerbangan iaitu menerusi Lapangan Terbang Antarabangsa Langkawi atau dengan menaiki Feri daripada jeti Kuala Perlis atau jeti Kuala Kedah.

Senarai Harga Tiket Feri Langkawi Terbaru Tahun 2024

Jadi untuk anda yang ingin datang ke Pulau Langkawi dengan laluan feri, anda boleh dapatkan tiket di kaunter sahaja. Untuk pembelian online, anda perlu dapatkan daripada travel agent & tours antaranya di www.cuticutilangkawi.com

⏩ Beli Tiket Murah - DISINI

Mulai 5 Ogos 2022 hingga kini sehingga diumumkan kemudian, pihak Langkawi Ferry Line Ventures Sdn. Bhd. telah mengumumkan kadar tambang baru bagi laluan feri Langkawi ke Kuala Perlis dan Kuala Kedah adalah seperti berikut:

Senarai Harga Tiket Feri Langkawi Terbaru Tahun 2022

Walaubagaimanapun, harga tiket untuk penduduk Langkawi, OKU dan warga emas kekal. Selain itu, diperkenalkan tambang baru.

Dengan tambang baru ini, anda boleh la mula buat kira-kira bajet ketika anda ingin datang bercuti ke Pulau Langkawi kelak.

Post a Comment

Previous Post Next Post