4 Stroller Baby Terbaik Untuk Si Comel Daripada Bumbleride

stroller baby terbaik di malaysia

Kerusi sorong atau stroller sangat penting terutama sekali untuk bersiar-siar membawa si manja keluar berjalan-jalan. Antara jenama terbaik yang ditawarkan adalah daripada Bumbleride.

Secara asanya, anya sebuah alatan yang ringan, selesa dan mudah alih menjadi pilihan ibu bapa masa kini. Siri stroller Bumbleride ini pasti memenuhi keperluan anda.

Dengan motto The Ride of Your Life, Bumbleride kini terus mencipta mobiliti dan kanak-kanak dalam keseronokan, ringkas dan lebih profesional.

BACA : 20 Hadiah Terbaik Untuk Baby Baru Lahir Dan Ibu Bapanya

Berlandaskan pemahaman dan interaksi anda dan anak, Bumbleride sebuah kerusi sorong yang moden dan eksklusif ini dibangunkan dengan rekaan yang ergonomik untuk keselesaan dan kepuasan anda.

Senarai Stroller Terbaik Daripada Bumbleride

1)  Bumbleride Indie Stroller

Bumbleride Flyer Stroller

Dengan berat sekitar 9kg, Bumbleride Indie adalah kombinasi kebolehan meluncur di pelbagai permukaan selain jalan yang rata. Disamping itu, ianya adalah urban jogger yang mempunyai ciri pusing 360 darjah dari belakang ke depan.

Bumbleride Indie juga dilengkapi tempat duduk dan penyandar mudah laras untuk keselesaan si manja. Ia juga mempunyai sistem rear suspension, penegang sorong boleh laras ketinggian, bakul bele-belah yang besar dan pemegang cawan yang boleh dibuka apabila digunakan.

⏩Boleh dapatkan - DISINI dan DISINI

2)  Bumbleride Flite Stroller
Bumbleride Flyer Stroller

Bumbleride Flite memiliki reka bentuk yang lebih kompak. Ia direka khas dengan mengekalkan gaya, keselesaan dan ciri keselamatan namun ianya ternyata ringan dan mudah dibawah kemana sahaja kerana rangka dibuat daripada aluminium berkualiti tinggi.

Ianya mempunyai penyandar boleh laras dan boleh disambungkan dengan kerusi keselamatan yang lain. Tambahan pula reka bentuknya yang unik dan tipis memudahkan storan.

⏩Boleh dapatkan - DISINI dan DISINI atau DISINI

3)  Bumbleride Flyer Stroller

Bumbleride Flyer Stroller

Kereta sorong bayi ini direka khas untuk menerima pelbagai tekanan dan keadaan di sepanjang perjalanan. Mempunyai pemegang yang boleh di laras dengan mudah, flyer juga mempunyai sistem kunci roda yang pantas yang memudahkan anda bertukar arah ke belakang dengan lebih mudah.

Selain itu, ianya juga mempunyai pemegang boleh laras ketinggian, kanopi dan tempat letak kaki boleh dilaraskan. Malah dilengkapi juga dengan penyandar boleh laras 4 ketinggian agak si manja selesa.

Ianya sesuai dari usia baru lahir yang versatil dan boleh digunakan sehingga anak anda membesar dan mencecah usia 5 tahun.

⏩Boleh dapatkan - DISINI dan DISINI

4)  Bumbleride Indie Twin Stroller
Bumbleride Indie Twin Stroller

Stroller jenis tandem atau sode by side menjadi pilihan parents yang memiliki anak kembar atau dua anak kecil. Mempunyai kecemerlangan fungsi sama seperti stroller lain yang boleh dilaraskan mengikut keperluan keselesaan si manja.

Penyandar, kanop dan tempat letak kaki boleh dilaraskan memberikan personaliti yang berbeza kepada si manja. Bumbleride Indie Twin  mempunyai kelebaran 29 inci mempunyai 4 roda menjamin perjalanan yang lancar dan seimbang.

⏩Boleh dapatkan - DISINI dan DISINI

Diharapkan perkongsian ini bermanfaat untuk ibu bapa yang sedang mencari stroller untuk si comel.

Post a Comment

Previous Post Next Post