30 Produk Kecantikan Wanita Popular Untuk Tahun 2024

Produk Kecantikan Wanita Paling Popular Untuk Tahun 2021

Jom kita tengok senarai produk kecantikan wanita yang popular untuk anda dapatkan bagi tahun 2024 ini. Ditambah pula dengan item atau produk yang pastinya mampu memberikan keserian kepada wajah dan kecantikan seseorang wanita.

Wanita di zaman ini lebih berketerampilan terutamanya dikhalayak ramai. Mereka kini lebih berani ke depan bagi menyahut cabaran yang datang. Walau apa jua rintangan yang datang, mereka atasi dengan penuh semangat.

Tetapi pastinya dalam cabaran tersebut, akan berlaku suram pada wajah, terjadi kulit tidak sekata, kulit kering, rambut rosak, kulit mata kusam dan sebagainya.

Jadi perlukan produk kecantikan bagi menaikkan semula seri wajah. Disini terdapat lebih 30 produk kecantikan wanita yang paling popular atau best seller untuk tahun 2024.

{tocify} $title={Table of Contents}

30 Produk Kecantikan Wanita Untuk Tahun 2024

Anda boleh dapatkan di kedai-kedai fizikal seperti di pasaraya, Sephora, Watsons, Guardian atau dimana-mana sahaja. Selain itu, boleh juga dapatkan secara online dengan link yang dikongsikan bersama produk disini.

1.  Loccitane Divine Cream

Loccitane Divine Cream

Kulit yang sihat adalah hasil penjagaan yang teliti. Pemilihan produk yang baik juga sangat penting dengan bahan untuk mengurangkan garisan, kedutan dan keserian berpanjangan.

⏩ Boleh Dapatkan - DISINI

2.  Percy & Reed Turn Up The Volume Volumising Conditioner

Percy & Reed Turn Up The Volume Volumising Conditioner

Perapi rambut yang mempunyai minyak avokado, ekstrak teh hijau dan balm lemon untuk membina akar rambut yang lebih kuat. Ia juga member volume pada rambut namun tetap mengekalkan kelembapan asli

⏩ Boleh Dapatkan - DISINI | DISINI

3.  Virtue Labs Create 6-In-1 Styler

Virtue Labs Create 6-In-1 Styler

Krim untuk rambut untuk penggayaan yang lebih kemas, berkilau tetapi tetap penuh dengan kelembapan. Produk yang menghalang rambut mengerbang dan memberikan efek lebih bouncy bukan sahaja sesuai untuk wanita tetapi untuk lelaki juga.

⏩ Boleh Dapatkan - DISINI

4.  Skin Ceuticals C E Ferulic Serum

Skin Ceuticals C E Ferulic Serum

Ini adalah standard serum vitamin C emas. Dengan 41% vitamin C dan asid ferulik, elixir yang kuat ini menghasilkan kulit yang lebih kencang dan lebih bersinar. Tidak hairanlah produk ini pernah memenangi bagi Anugerah Anti Penuaan.

⏩ Boleh Dapatkan - DISINI

5.  Bareminerals Complexion Rescue Tinted Hydrating Cream

Bareminerals Complexion Rescue Tinted Hydrating Cream

Tinted moisturizer kombinasi penjagaan kulit untuk melembap dan menjadikan kulit serah secara semula jadi dengan SPF 30.

⏩ Boleh Dapatkan - DISINI | DISINI

6.  Purposeful Skincare By Allies (PSA)

Purposeful Skincare By Allies (PSA)

Mask rawatan pencerahan ini mampu untuk mengurangkan wajah kusam dan memberi keserian serta mengembalikan kelembapan hanya dalam beberapa minit sahaja. Jadi anda boleh dapatkan secara online melalui link dibawah.

⏩ Boleh Dapatkan - DISINI | DISINI

7.  Pentene Detox & Scalp Cleanse Micellar Shampoo

Pentene Detox & Scalp Cleanse Micellar Shampoo

Rambut yang cantik ibarat memiliki mahkota yang mewah. Pantene Detox & Scalp Cleanse Micellar Shampoo ini diperkaya dengan ekstrak white charcoal dan minyak Mint Mosa yang membantu menanggalkan segala kotoran di kulit kepala dengan lebih berkesan dan bersih.

⏩ Boleh Dapatkan - DISINI | DISINI

8.  Starskin Orglamic Pink Cactus Velvet Eye Cream

Starskin Orglamic Pink Cactus Velvet Eye Cream

Krim mata penuh kosentrasi yang diformulasi daripada minyak avocado, shea butter dan Candelilla Wax untuk meningkatkan keserian wajah dan memudarkan garisan halus serta kedutan.

⏩ Boleh Dapatkan - DISINI | DISINI

9.  Briogeo Be Gentle, Be Kind Avocado + Kiwi Moisture Superfood Mask

Briogeo Be Gentle, Be Kind Avocado + Kiwi Moisture Superfood Mask

Smoothies paling best untuk kesihatan rambut anda. Formulasi daripada bayam, chia seeds dan cocoa seed butter untuk membantu mengembalikan, menstabilkan dan mengunci kelembapan yang diperlukan kulit kepala.

⏩ Boleh Dapatkan - DISINI | DISINI | DISINI

10.  Joon Saffron Hair Elixir

Joon Saffron Hair Elixir

Saffron, pistachio dan ros disatukan dalam sebotol produk. Ritual campuran ini sudah dilakukan sejak dulu lagi. Kesemua bahan ini begitu hebat untuk kesihatan rambut yang lebih bersinar dan bouncy

⏩ Boleh Dapatkan - DISINI | DISINI | DISINI

11.  Clear Botanic

Clear Botanic

Clear Malaysia telah melancarkan rangkaian produk penjagaan rambut baharu, CLEAR Botanique, mengandungi 100 peratus bahan semula jadi tanpa paraben dan pewarna. Formulasi baharu ini menguatkan kulit kepala agar bebas kelemumur di samping mengekalkan rambut kuat, bersinar dan cantik bermaya

⏩ Boleh Dapatkan - DISINI | DISINI

12.  Smashbox Photo Finish Vitamin Glow Face Primer

Smashbox Photo Finish Vitamin Glow Face Primer

Jangan biarkan kulit terbiar. Vitamin B, C dan E yang terkandung di dalam face primer ini memberi seri semula jadi dan menjadi skin prep untuk solekan

⏩ Boleh Dapatkan - DISINI | DISINI

13.  MILANI Screen Queen Luminous Foundation

MILANI Screen Queen Luminous Foundation

Foundation yang diformulasikan dengan Teknologi Digital Bluelight Filter, ini pertama, formula yang seumpama ini membantu melawan tanda-tanda kerosakan digital kusam, perubahan warna, dan hiper-pigmentasi memastikan kulit anda tetap tidak kira berapa banyak masa anda menghadap skrin.

⏩ Boleh Dapatkan - DISINI | DISINI | DISINI

14.   Dr. Dennis Gross DRx Blemish Solutions Breakout Clearing Gel

Dr. Dennis Gross DRx Blemish Solutions Breakout Clearing Gel

Rawatan untuk kulit dengan bahan seperti salicyclic acid, AHA dan monk's pepper untuk membantu menghilangkan liang pori tersumbat dan menghilangkan kehadiran jerawat dan kemerahan.

⏩ Boleh Dapatkan - DISINI | DISINI | DISINI

15.  Alpha-H Hyaluronic 8 Serum

Alpha-H Hyaluronic 8 Serum

Produk seterusnya adalah jenis serum. Ianya mampu memberi berita baik kepada para wanita yang ingin menyingkirkan garisan halus dan kedutan pada wajah. Dengan kelembapan yang ditawarkan dalam produk ini, anda tidak perlu lagi bimbang untuk keluar rumah tanpa soleka.

⏩ Boleh Dapatkan - DISINI | DISINI

16.  Coco & Eve Glow Figure

Coco & Eve Glow Figure

Rangkaian penjagaan tubuh yang pertama di dunia untuk kontur dan anti-penuaan. Ia membuang cecair lebihan pada tubuh, meningkatkan elastik kulit serta mengaburkan selulit yang timbul pada tubuh.

⏩ Boleh Dapatkan - DISINI | DISINI

17.  Wishful Honey Balm Jelly Moisturizer

Wishful Honey Balm Jelly Moisturizer

Balm madu atau honey balm ini mampu melembapkan kulit anda selama 24 jam dan mengurangkan air yang terkandung dalam kulit. Dalam diam, ia mengurangkan liang pori. Ia juga mampu menghidrat dengan cepat.

⏩ Boleh Dapatkan - DISINI | DISINI | DISINI

18.  TATCHA The Rice Wash Cleanser

TATCHA The Rice Wash Cleanser

Pembersih krim pH-semula jadi dengan campuran beras dan hyaluronic acid. Pembersih wajah yang terbaik mempunyai kelebihan untuk mengunci kelembapan dan menghalang kulit dari bakteria jahat yang merosakkan.

⏩ Boleh Dapatkan - DISINI | DISINI | DISINI

19.  Saturday Skin Pore Clarifying Toner

Saturday Skin Pore Clarifying Toner

Penyegar yang membantu mengurangkan kehadiran cela dengan membiarkan kulit lebih halus. Malah, ia juga mampu membuatkan warna kulit lebih sekata

⏩ Boleh Dapatkan - DISINI | DISINI | DISINI

20.  EltaMD UV Clear Broad Spectrum SPF 46 Facial Sunscreen

EltaMD UV Clear Broad Spectrum SPF 46 Facial Sunscreen

Ada sebabnya SPF ini adalah kegemaran ahli dermatologi. Formula ringannya mengandungi asi hyaluronik, asid laktik, dan niacinamide dan sesuai untuk kulit yang berjerawat.

⏩ Boleh Dapatkan - DISINI | DISINI

21.  Sand & Sky Australian Emu Apple Dreamy Glow Drops Serum

Sand & Sky Australian Emu Apple Dreamy Glow Drops Serum

Bangkitkan kulit kusam dengan serum yang memberikan anda seri semula jadi. Jangan biarkan wajah lesu lebih menonjol. Hanya sapuan ringan pada wajah dalam kombinasi bahan lima Hyaluronic Acid yang sangat berkuasa.

⏩ Boleh Dapatkan - DISINI | DISINI | DISINI

22.  Supergoop Superscreen Daily Moisturizer SPF 40

Supergoop Superscreen Daily Moisturizer SPF 40

Buat pertama kalinya pelembap harian anda mempunyai SPF 40 dan mengandungi hidrasi intensif untuk melindungi kulit dari sinar UV, blue light dan kekeringan.

⏩ Boleh Dapatkan - DISINI | DISINI

23.  Loreal Paris UV Perfect Anti-Dullness SPF 50

Loreal Paris UV Perfect Anti-Dullness SPF 50

Kulit kita perlu dilindungi sebaiknya. Loreal Paris UV Perfect Anti-Dullness SPF 50 ini bertindak melindungi kulit selama 12 jam. Ia merungkai masalah kulit kusam dan gelap pada kulit wajah.

⏩ Boleh Dapatkan - DISINI | DISINI | DISINI

24.  IGK Offiline 3-Minute Hydration Hair Mask

IGK Offiline 3-Minute Hydration Hair Mask

Mask untuk rambut ini membantu mengembalikan rambut kering menjadi lembap dan lebih sihat dalam 3 minit. Turmeric butter, bahan yang terkandung di dalam produk ini merawat rambut dari akar dan memperlihatkan helaian rambut lebih lembut dan berkilau

⏩ Boleh Dapatkan - DISINI | DISINI

25.  ILIA Super Serum Skin Tint SPF 40

Ilia Super Serum Skin Tint SPF 40

Ilia Super Serum Skin Tint menggabungkan asid hyaluronik, squalane berasaskan tumbuhan, niacinamide dan 12 peratus zink oksida untuk menyekat cahaya biru dan sinar UV. Dalam 17 warna, formula yang hampir tidak ada benar-benar mengasyikkan

⏩ Boleh Dapatkan - DISINI

26.  Nutox Youth Restoring Night Cream

Nutox Youth Restoring Night Cream

Nutox kini memperkenalkan Rangkaian Nutox Youth Restoring, penyelesaian revolusioner bagi memenuhi keperluan anti-penuaan dan kulit sensitif. Barisan baru Nutox Youth Restoring ini meningkatkan penghasilan kolagen dan memperbaiki keanjalan kulit tanpa mencetuskan keradangan kulit, membuatkan ia selamat dan berkesan bagi kulit sensitif.

⏩ Boleh Dapatkan - DISINI | DISINI | DISINI

27.  Laneige Water Sleeping Mask

Laneige Water Sleeping Mask

Iritasi daripada pelitup muka membuatkan anda rasa tidak selesa. Sleeping mask ini memberikan persediaan yang lebih baik agar apabila bangun dari tidur, wajah anda sudah bersedia untuk menerima solekan yang mampan.

⏩ Boleh Dapatkan - DISINI | DISINI | DISINI

28.  Clarins Total Eye Lift Concentrate

Clarins Total Eye Lift Concentrate

Serum mata yang mengembalikan kecerahan, ketegangan dan keserian mata yang keletihan.

⏩ Boleh Dapatkan - DISINI

29.  Eversoft Skinz Cleansing Foam

Eversoft Skinz Cleansing Foam

Pembersih buih Eversoft Timeless Youth Multi-Corrective Cleansing Foam ini bukan hanya bebas sabun bahkan mengandungi kadar pH seimbang dan lembut pada kulit wajah. Ia membantu menanggalkan kotoran, menghindari pencemaran berbahaya dan mengekalkan kelembapan kulit wajah.

⏩ Boleh Dapatkan - DISINI | DISINI

30.  Agnesia Natural Feminine Hygiene Wash

Agnesia Natural Feminine Hygiene Wash

Produk terakhir adalah dalam Agnesia Hygiene Wash. Inovasi terbaru dibuat daripada ekstrak herba yang membantu melindungi dan menjaga kebersihan kawasan intim dan sesuai untuk digunakan setiap hari. Produk semula jadi ini mengandungi Willow Bark yang memberikan perlindungan antibakteria akibat ketidakselesaan yang boleh mempengaruhi rutin harian, manjakani dan kacip fatimah serta sakura dalam membantu mencerahkan kulit secara semula jadi.

⏩ Boleh Dapatkan - DISINI | DISINI | DISINI

Inilah antara produk kecantikan wanita yang paling popular untuk anda dapatkan bagi kegunaan harian untuk tahun 2024. Harap bermanfaat.

Post a Comment

Previous Post Next Post