Saksikan Episod Penuh Drama Shah Alam 40000 Secara Eksklusif Di iQIYI

Drama Shah Alam 40K Secara Eksklusif Di iQIYI

Secara eksklusif, anda kini boleh saksikan drama Shah Alam 40K yang akan disiarkan melalui platform iQIYI. Cerita ini akan ditayangkan lebih awal daripada tayangan di TV3. Ini bermakna, buat masa ini ianya hanya disiarkan di iQIYI sahaja (iQIYI Special).

Selepas memeterai kerjasama pihak iQIYI International bersama Media Prima pastinya akan lebih banyak kandungan drama melayu tempatan akan berada di platform penstriman tersebut. Selain daripada drama Shah Alam 40K, katanya juga akan ada drama susulan, Sabarlah Duhai Hati.

Drama Shah Alam 40000 ini menampilkan barisan pelakon terkenal Datin Umie Aida dan Rita Rudaini bersama-sama dengan pelakon baru Anna Jobling, Jabir Meftah dan ramai lagi.

Barisan pelakon

Drama ini menampilkan barisan pelakon berpengalaman bersama-sama pelakon baru seperti Datin Umie Aida, Rita Rudaini, Anna Jobling, Arash Mohd, Datuk Shah Rezza, Jabir Meftah, Danish Iskandar, Zailin Aqeesha, Fadlan Hazim, Aedy Ashraf, Yusry Abdul Halim, Qistina Khaled dan ramai lagi.

  • Datin Umie Aida sebagai DATIN SRI AZALINA
  • Dato Shah Rezza sebagai DATO SRI YAHYA
  • Rita Rudaini sebagai DATIN ROSE
  • Anna Jobling sebagai SHAFINAZ MCKENZIE
  • Jabir Meftah sebagai AKIFF
  • Zailinaqeesha sebagai ARISA
  • Arash Mohd sebagai DATO ANUAR
  • Danish Iskandar sebagai FATAH
  • Fadhlan Hazim sebagai CHEF KUSH

Drama Shah Alam 40K Secara Eksklusif Di iQIYI

Produksi

Drama Shah Alam 40000 merupakan terbitan daripada Global Station Sdn. Bhd. dengan menampilkan Isma Yusoof sebagai pengarah. Cerita ini digarap dengan penulis skrip daripada MF Kencana.

Sinopsis Drama Shah Alam 40K

Drama Shah Alam 40000 berkisar tentang beberapa orang sahabat yang tinggal di kejiranan yang sama di daerah Shah Alam. Datin Sri Azalina, 47, seorang usahawan berjaya yang dikenali yang juga merupakan isteri kedua pada Dato Sri Yahya (pemilik multi business). Mereka mempunyai dua orang anak, Akiff, 20 (baru masuk universiti), dan Arissa, 14 (pelajar sekolah). 

Datin Rose, 43 merupakan seorang Datin yang secara natural seorang suri rumah, yang sering ingin cuba menceburkan diri dalam bidang perniangaan. Beliau merupakan ssteri kedua kepada Dato Anuar (52 - meniaga). 

Drama Shah Alam 40K Secara Eksklusif Di iQIYI

Shafinaz McKenzie, 31 seorang super-hot, famous celebrity and influencer, memang keluarga kaya yang merupakan rakan baik Datin Sri Azalina dan Datin Rose. Baru putus dengan seorang Chef celebrity terkenal iaitu Chef Kush.

Cerita drama ini bermula dari pembukaan cafe Datin Sri Azalina, di mana pada awalnya semua kelihatan normal, seperti tidak ada masalah sesama mereka. Akan tetapi rupanya dalam diam, masing-masing merahsiakan pelbagai perkara. 

Drama Shah Alam 40K Secara Eksklusif Di iQIYI

Rose merahsiakan yang dia dikejar Along apabila ditipu oleh business partnernya, yang juga merupakan bekas selebriti. Shafinaz pula merahsiakan tentang perhubungannya dengan seorang pilot dan akhirnya terbongkar juga. Begitu juga dengan suami dan anak mereka masing masing. 

Bagaimanakah dengan persabahatan mereka selepas itu? Adakah dengan terus menyimpan rahsia ini akan selamatkan perhubungan sesama mereka? Saksikan kesemua episod di iQIYI.

Drama Shah Alam 40K Secara Eksklusif Di iQIYI

Waktu Tayangan

Jangan lupa untuk strim kesemua 28 episod secara online drama Shah Alam 40K bermula 29 Mac 2021, yang akan dimainkan setiap Isnin hingga Khamis, jam 12 tengah hari hanya di aplikasi iQIYI dan website www.iq.com yang boleh ditonton secara percuma. Anda boleh muat-turun aplikasi di Google Play Store atau Apple App Store.

Kemaskini terbaru, drama Shah Alama 40000 disiarkan setiap isnin hingga jumaat, jam 7.00 malam di slot Akasia TV3 bermula 3 Ogos 2021.

Shah Alam 40K

Tonton Drama Shah Alam 40K (Full Episod)

Shah Alam 40K EPISOD 1

Shah Alam 40K EPISOD 2

Shah Alam 40K EPISOD 3

Shah Alam 40K EPISOD 4

Shah Alam 40K EPISOD 5

Shah Alam 40K EPISOD 6

Shah Alam 40K EPISOD 7

Shah Alam 40K EPISOD 8

Shah Alam 40K EPISOD 9

Shah Alam 40K EPISOD 10

Shah Alam 40K EPISOD 11

Shah Alam 40K EPISOD 12

Shah Alam 40K EPISOD 13

Shah Alam 40K EPISOD 14

Shah Alam 40K EPISOD 15

Shah Alam 40K EPISOD 16

Shah Alam 40K EPISOD 17

Shah Alam 40K EPISOD 18

Shah Alam 40K EPISOD 19

Shah Alam 40K EPISOD 20

Shah Alam 40K EPISOD 21

Shah Alam 40K EPISOD 22

Shah Alam 40K EPISOD 23

Shah Alam 40K EPISOD 24

Shah Alam 40K EPISOD 25

Shah Alam 40K EPISOD 26

Shah Alam 40K EPISOD 27

Shah Alam 40K EPISOD 28 (Akhir)


sumber : rancangantivi.com

Post a Comment

Previous Post Next Post