Tonton Semua Episod Drama Bidadari Salju Di TV3 (Slot Akasia)

Tonton Semua Episod Drama Bidadari Salju Di TV3 (Slot Akasia)

Drama Bidadari Salju akan menemui anda bermula 15 Disember 2020 yang akan disiarkan melalui slot Akasia hanya di TV3. Selain itu anda boleh strim di WeTV secara percuma.

Selepas kejayaan drama Cinta Sekali Lagi yang trending hampir setiap hari sebelum ini, kini ianya diganti dengan drama Bidadari Salju. Drama ini kini heboh dikatakan oleh nitizen yang mana mereka tidak sabar-sabar untuk menontonnya kerana kekuatan pada novelnya.

Drama Bidadari Salju merupakan adaptasi novel bertajuk 'Bidadari Salju' karya Mia Kiff yang telah diterbitkan pada 2012. Jadi kali ini, ianya dibawa ke dunia drama untuk tontonan orang ramai. Jadi betul ke best? Anda Kena tengok nanti.

Tayangan : 28 Episod di TV3 (Slot Akasia) | Aplikasi WeTV
Pengarah : Reza Badarudin
Penerbit : A. Aida Production Sdn. Bhd A
Pelakon : Sweet Qismina, Adam Lee, Nazrief Nazri, Zaki Azeman, Jasmine Suraya, Syazuwan Hassan, ,Chacha Maembong, Fimie Don, Jaja Iliyes, Lisdawati, Lan Zailan, Silfeny Osman, Zulkifli Ismail, Rosnah Johari, Aqil Taqeeuddin, Siti Khadijah, Nizam Kama dan ramai lagi

OST : Mimpi - Haqiem Rusli

Tonton Semua Episod Drama Bidadari Salju Di TV3 (Slot Akasia)

Sinopsis Drama Bidadari Salju

Drama Bidadari Salju mengisahkan Kayra (Sweet Qismina) yang sering menjadi mangsa buli dan selalu dihina di sekolah kerana paras wajahnya yang tidak cantik Selain itu, dia juga mempunyai penampilannya yang selekeh dan hidup dalam serba kemiskinan.

Hariz (Adam Lee), pelajar seniornya selalu mencari pasal dengannya hampir setiap hari di sekolah. Hariz terlalu membenci gadis ini hingga dia tergamak melemparkan fitnah yang meragut maruah dan harga diri gadis ini sehingga dia dipulaukan oleh ayah sendiri dan orang kampung.

8 tahun berlalu, Kayra akhirnya berjaya bangkit dari kejatuhan itu dan berjaya dalam hidupnya. Namun akibat kisah silam yang memeritkan membuat dia membenci lelaki, cinta dan perkahwinan. Hariz sentiasa dibayangi dosa-dosa silamnya dan Kayra tidak pernah lupus dalam ingatannya.

Dalam diam, rasa cinta tiba-tiba mekar dalam hatinya. Memang jodoh dan pertemuan di tangan Tuhan. Rupa-rupanya lelaki yang dibenci dan didendami sampai mati ini adalah jodohnya. Mereka Berkhawin tetapi perkhawinan diuji bila Hariz ditangkap pulak diatas katil dgn sepupunya sendiri dan Kayra diculik!

Tonton Semua Episod Drama Bidadari Salju Di TV3 (Slot Akasia)

Tonton Semua Episod Drama Bidadari Salju Di TV3 (Slot Akasia)

Waktu Siaran

Drama Bidadari Salju akan mula bersiaran pada 15 Disember 2020. Ianya akan ditayangkan melalui slot Akasia iaitu pada setiap Isnin hingga Jumaat, jam 7 malam hanya di TV3. Anda juga boleh strim melalui TONTON.

Jika anda terlepas, anda boleh saksikan di aplikasi WeTV atau di www.wetv.vip selepas selesai tayangan di tv. Yang penting, boleh tonton secara percuma!

Tonton Semua Episod Drama Bidadari Salju

~ akan dikemaskini dari hari ke hari

Bidadari Salju - Episod 1

Bidadari Salju - Episod 2

Bidadari Salju - Episod 3

Bidadari Salju - Episod 4

Bidadari Salju - Episod 5

Bidadari Salju - Episod 6

Bidadari Salju - Episod 7

Bidadari Salju - Episod 8

Bidadari Salju - Episod 9

Bidadari Salju - Episod 10

Bidadari Salju - Episod 11

Bidadari Salju - Episod 12

Bidadari Salju - Episod 13

Bidadari Salju - Episod 14

Bidadari Salju - Episod 15

Bidadari Salju - Episod 16

Bidadari Salju - Episod 17

Bidadari Salju - Episod 18

Bidadari Salju - Episod 19

Bidadari Salju - Episod 20

Bidadari Salju - Episod 21

Bidadari Salju - Episod 22

Bidadari Salju - Episod 23

Bidadari Salju - Episod 24

Bidadari Salju - Episod 25

Bidadari Salju - Episod 26

Bidadari Salju - Episod 27

Bidadari Salju - Episod 28 (Akhir)

Post a Comment

Previous Post Next Post