Saksikan Drama Covid Oh Covid Di TV3 (Slot Lestary)

Saksikan Drama Covid Oh Covid Di TV3 (Slot Lestary)

Drama Covid Oh Covid akan mula bersiaran pada 2 April 2021 bagi slot Lestary yang disiarkan di TV3. Selain itu, anda juga boleh strim secara online melalui aplikasi iQIYI secara percuma.

Sebuah lagi drama tempatan yang mengisahkan situasi pandemik COVID-19 berserta keadaan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) selepas drama Hadiah Dari Tuhan yang disiarkan sebelum ini juga melalui slot Lestary yang sama.

Barisan Pelakon

Drama Covid Oh Covid membariskan pelakon ternama juga seperti Datin Seri Umie Aida, Adibah Noor, Tony Eusoff, Nora Danish, Syafiq Kyle, Tiz Zaqyah dan Nabila Huda. Disamping itu terdapat juga pelakon-pelakon lain seperti Yusof Hashim, Amar Asyraf, Nasir Al Aydrus dan ramai lagi.

Saksikan Drama Covid Oh Covid Di TV3 (Slot Lestary)

Produksi

Drama terbitan Rumah Karya Citra ini merupakan arahan daripada pengarah Izuan Mokhtar

Sinopsis Drama Covid Oh Covid

Habsah (Adibah Noor), anak perempuan sulung Tok Wan (Datin Paduka Umie Aida) terkejut apabila mengetahui bahawa suaminya, Tuan Ariffin (Tony Eusoff) secara diam-diam telah mengambil isteri kedua selama ini. Cucu perempuan Tok Wan, Safura (Tiz Zaqyah), yang merupakan penyanyi, merancang untuk mengadakan konsert maya untuk mengumpulkan dana untuk membantu orang-orang di industri kreatif yang terjejas oleh wabak itu. 

Salah seorang cucu perempuan Tok Wan yang lain, Shazlin, kini menghadapi masalah apabila suaminya mendapat tahu bahawa dia tidak boleh memasak dan memesan makanan mereka yang enak dari restoran! Banyak lagi insiden yang menggelikan akan berlaku dalam kehidupan Tok Wan dan keluarganya, dan kita akan melihat bagaimana kejadian itu dapat dilakukan bersama sebagai satu unit.

Waktu Tayangan

Jadi jangan lupa saksikan drama kesemua 13 episo drama Covid Oh Covid setiap Rabu hingga Sabtu, mulai 2 April ini jam 9 malam melalui slot Lestary TV3. Jika terlepas, jangan risau, anda boleh saksikan secara online sejurus selepas habis tayangan di TV (jam 10 malam) iaitu melalui aplikasi iQIYI atau terus ke website ww.iq.com 

Tonton Semua Episod Drama Covid Oh Covid

Covid Oh Covid EPISOD 1

Covid Oh Covid EPISOD 2

Covid Oh Covid EPISOD 3

Covid Oh Covid EPISOD 4

Covid Oh Covid EPISOD 5

Covid Oh Covid EPISOD 6

Covid Oh Covid EPISOD 7

Covid Oh Covid EPISOD 8

Covid Oh Covid EPISOD 9

Covid Oh Covid EPISOD 10

Covid Oh Covid EPISOD 11

Covid Oh Covid EPISOD 12

Covid Oh Covid EPISOD 13 (Akhir)

Post a Comment

Previous Post Next Post