"X Æ A-12" Nak Sebut Macam Mana Nama Anak Elon Musk Ni

X Æ A-12" Nak Sebut Macam Mana Nama Elon Musk Ni

Baru-baru ini Elon Musk ada buat pengumuman dimana pasanganya telah selamat melahirkan anak mereka yang terbaru dan ramai telah berkongsikan gambar beliau bersama anaknya.

Elon Musk merupakan ketua projek SpaceX yang mengkaji berkaitan bidang angkasa lepas dan juga terlibat dengan rekaan kereta elektrik dengan jenama Tesla. Dengan kepandaian dan keunikan kebolehan yang diperoleh, ternyata ianya disalurkan kepada anaknya pula.

X Æ A-12 Nama Diberi Kepada Anak Elon Musk

Ramai warga net yang mengucapkan tahniah atas kelahiran cahaya mata yang terbaru Elon Musk bersama pasangan dan ada juga warga net yang bertanyakan, apakah nama yang akan diberi kepada baby tersebut?

X Æ A-12" Nak Sebut Macam Mana Nama Elon Musk Ni

Elon Musk seperti begitu teruja dengan kelahiran anak lelakinya ditambah dengan kebolehan dan penglibatan dengan projek besar, beliau juga pakar memberi nama yang unik kepada anakanya. Ianya dijawab menerusi twitter beliau.

Ya, itulah nama yang diberi terhadap anaknya seperti yang ditulis di twitternya "X Æ A-12 Musk". Unik dan penuh makna kan. Tidak pasti, adakah ianya sekadar gurauan atau ianya betul-betul.

Dengan nama yang diberi ini, sudah pastinya akan memberi mimpi ngeri kepada cikgunya. Bagaimana agaknya nak sebut, bagaimana nak tulis di buku dan sebagainaya. Bertabah la kan.

Post a Comment

Previous Post Next Post