5 jenis Alat Pencukur Bagi Lelaki Untuk Merapikan Wajah

Alat pencukur dan lelaki tidak boleh dipisahkan. Tetapi terlalu banyak pilih, sampai tak tahu nak beli yang mana. Jadi tengok sini senarai 5 jenis alat pencukur bagi lelaki yang anda boleh dapatkan.

5 jenis Alat Pencukur Bagi Lelaki Untuk Merapikan Wajah

Alat pencukur atau biasa orang panggil shaver yang digunakan bagi memotong bulu di muka seperti janggut, jambang, kumis dan misai. Mungkin juga terdapat apa-apa rambut atau bulu yang tidak diingini.

Bagi memilih alat pencukur yang akan memberikan kepuasan ditahap terbaik pastinya anda perlu memilih dan menitikberatkan beberapa ciri-ciri yang penting. Di pasaran sekarang, terlalu banyak syarikat yang telah mengeluarkan shaver ini seperti Panasonic, Philips, Remingtone, Yohoolyo dan banyak lagi.

Jadi ikuti sini, 5 jenis alat pencukur yang anda boleh dapatkan di pasaran khusus bagi pengguna lelaki.

5 Jenis Alat Pencukur Bagi Lelaki 


#1.  Xiaomi ENCHEN Shaver

Xiaomi ENCHEN Shaver

Setiap lelaki pastinya inginkan kesempurnaan dan kepuasan apabila menggunakan alat pencukur. Pastinya mahukan kebersihan yang baik apabila menggunakan shaver. Xiaomi Enchen Shaver ini mungkin jadi pilihan. Ianya memperiskan potongan yang bersih dan kemas disamping kurang bunyi apabila menggunakannya.

Selain itu, dengan sekali pengecasan, anda boleh gunakan bagi tempoh 60 minit. Disamping itu menggunakan 3D Independent Floating Cutter yang pastinya memberikan potongan yang baik. Harga yang ditawarkan juga berpatutan iaitu kurang RM50

Info lanjut :  SHOPEE/Icon/button   LAZADA/Icon/button/#367DC4

#2.  Philips Electric Shaver S1030

Philips Electric Shaver S1030

Kebiasaan pengguna alat pencukur digunakan selepas mandi dan mungkin kita dalam keadaan basah. Jadi Philips S1030 ini mampu berfungsi dalam keadaan kering dan basah. Jadi selepas menggunakannya anda boleh bersihkan menggunakan air sahaja. 

Info lanjut :  SHOPEE/Icon/button   LAZADA/Icon/button/#367DC4

#3.  Philips Electric Shaver PQ206

 Philips Electric Shaver PQ206

Anda ingin dapatkan shaver dengan saiz yang kompak, jadi anda boleh dapatkan Philips PQ206. Ianya mudah dibawa kerana saiznya dan juga hanya menggunakan bateri kompak AA sahaja. Anda boleh dapatkan dimana-mana sahaja bateri jika ianya kehabisan. Dengan kekuatan bateri, ia mampu bertahan sehingga 60 minit.

Info lanjut :  SHOPEE/Icon/button   LAZADA/Icon/button/#367DC4

#4.  Braun Series 3 300s

Braun Series 3 300s

Antara jenis alat pencukur yang sedikit mahal tetapi ianya memberikan penggunakan sehingga 8 jam bagi sekali pengecasan. Itulah Braun Series 3 300s. Pastinya berbaloi, tidak perlukan pengecasan selalu. Ianya mempunyai 3 pisau yang pasti memberikan potongan yang baik dan bersih. Ianya juga memberi keselesaan kepada pengguna.

Info lanjut :  SHOPEE/Icon/button   LAZADA/Icon/button/#367DC4

#5.  Kemei Shaver KM-2024

Kemei Shaver KM-2024

Alat pencukur elektrik ini juga bersaiz kompak dan pastinya ringan yang juga memberi keselesaan dan mudah digunakan. Ianya mempunyai pisau berkembar yang boleh digunakan dalam keadaan kering dan basah. Sesuai digunakan untuk merapikan bulu di wajah, dagu dan rahang.

Info lanjut :  SHOPEE/Icon/button   LAZADA/Icon/button/#367DC4

Post a Comment

Previous Post Next Post