OYO Malaysia Tawarkan Bilik Percuma Kepada Petugas 'Frontliners' Kesihatan

Kini lebih banyak organisasi tampil diri dengan memberi bantuan dalam krisis COVID-19 ini dan terbaru adalah dimana OYO Malaysia tawarkan bilik percuma kepada petugas 'frontliners' kesihatan.

OYO Malaysia Tawarkan Bilik Percuma Kepada Petugas 'Frontliners' Kesihatan

Jika sebelum ini, dilaporkan Tune Hotel juga menawarkan penginapan atau bilik percuma kepada petugas ini bagi petugas di Hospital Kuala Lumpur dan kini sebuah lagi syarikah perhotelan tampil berbuat perkara yang sama iaitu syarikat OYO Malaysia.

OYO Malaysia antara syarikat yang mengfokuskan penginapan dan perhotelan bajet bagi seluruh negeri di Malaysia. Di Malaysia dikatakan lebih 1000 hotel dan rumah penginapan yang anda boleh tempah melalui OYO Malaysia

OYO Malaysia Tawar Bilik Percuma Kepada Frontliners

Tawaran bilik percuma ini diberi kepada petugas yang bertugas di Hospital Kuala Lumpur (HKL), Hospital Shah Alam di Selangor, dan Hospital Tuanku Jaafar, Seremban di Negeri Sembilan. Hotel yang terlibat adalah lingkungan 5 kilometer daripada hospita-hospital tersebut.

OYO Malaysia Tawarkan Bilik Percuma Kepada Petugas 'Frontliners' Kesihatan

Tawaran ini bermula 25 Mac hingga 14 April 2020 dan antara hotel yang terlibat adalah :
  • OYO 188 YP Wangsa Hotel
  • OYO 882 Hotel Sri Muda Corner
  • OYO 89676 Hotel 22 in Seremban

Kepada petugas-petugas berkaitan, anda boleh buat tempahan melalui OYO Carelines dengan hubungi no dibawah bermula 9 pagi hingga 6 petang.
  • +6013-3560534
  • +6012-296 8682
  • +6016-6960616
  • +6014-3819527 

Sila bawa Staff ID sebagai bukti anda pekerja atau petugas hospital berkaitan ketika melakukan proses check in.


Kita sedia maklum, petugas-petugas kesihatan khususnya yang berada di barisan hadapan (frontliners) bekerja siang dan malam bagi memastikan tahap kesihatan pesakit COVID-19 menjadi lebih baik. Pastinya mereka kurang berehat ketika bertugas.

Pastinya dengan tawaran yang diberi ini, sedikit sebanyak dapat melepaskan penat lelah seketika sebelum memulakan tugas kelak. Terima kasih OYO Malaysia.


sumber : malaymail.com

Post a Comment

Previous Post Next Post